ærligøs Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det noen som vet hvor mange hunder og griser det er i Akershus fylke? Jeg tenker da på fastboende (griser i grisefjøsene og hunder hvis eier bor i fylket). Grunnen til at jeg spør er en framkommet lokal påstand om at det er flere griser enn hunder i Akershus fylke. Jeg lurer på om det stemmer. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det produseres årlig 1,5 millioner gris i Norge og antall hunder ble i 2001 estimert til å være 414 000.Jeg vet ikke noe om hvor utbredt grisehold er i Akershus fylke, men det er ikke umulig at det er flere griser enn hunder der Dyrevelferd.info Regjeringen.no 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Takk for svar! De tallene tyder jo på at det er mange ganger så mange griser som hunder i Norge. Påstanden synes å være plausibel i det minste. Lenke til kommentar
geirhol29 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 naboen har 1200 griser å det lukter vældig vældig godt; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå