Niklasp Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 EA har forvandlet den onde PC-klassikeren til et mobilspill.Dungeon Keeper er tilbake Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Dette spillet har jeg hatt i et halvt år nå. Greit tidsfordriv. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Skammlig og kalle dette "Dungeon keeper"venter heller på war for the overworld Endret 31. januar 2014 av BonBattery 7 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skammlig og kalle dette "Dungeon keeper" venter heller på war for the overworld QFT. https://wftogame.com/ Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Ble avinstallert etter 20 minutter. Ikke på noen som helst måte vil jeg sammenligne dette spillet med Dungeon Keeper. Sikkert ok til denne typen spill å være, men hadde forhåpninger om det bare var en port når jeg lasted ned Ser fram til War for the overworld ^.^ Endret 31. januar 2014 av Tonbo 3 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja her er det nok bare å se videre til War for the Overworld. Lenke til kommentar
Tjommiz Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har fulgt War of the overworld siden tidlig kickstarter versjon og må si meg imponert med hva de har fått til frem til nå. Begynner å få en solid dungeon keeper følelse over det. 1 Lenke til kommentar
siggen2222 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Bare å joine Scandinavian imps folkens Lenke til kommentar
reyh Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 For en skam! Snakk om å ødelegge et godt varemerke... 1 Lenke til kommentar
ilyena Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har de satt noen dato på når war of the overworld kommer ut enda? Den ser uendelig mye mer lovende ut enn dette spillet. Lenke til kommentar
ilyena Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Så denne , den beskriver vel det meste med spillet. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Betaler EA godt for reklame skjult som artikler? 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 EA har totalt mistet gangsynet, utrolig mange ønsket Dungeon Keeper tilbake, men EA ga totalt %#% i det. Nå som War for the Overworld kommer begynner de å skrape bort støvet av spillet, bare for å kjøre det helt ned i grusen... EA skulle ha fått beskjed om å levere fra seg eldre titler som de tydeligvis ikke klarer å håndtere før de ødelegger spill for all framtid. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 EA driter i fans selvsagt. De spiller på å at spillet har blitt mye omtalt opp gjennom åra og de fleste gamere unge og gamle har sikkert hørt om "Dungeon keeper" en eller annen gang. Og nå som det har kommet et nytt så blir jo nyheten oppblåst, godt eksempel gamer.no. Fin reklamasjon for et verdiløst spill, som bare går ut på å suge mest mulig penger ut av lommeboka di. Lenke til kommentar
Rad_Jostein Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Betaler EA godt for reklame skjult som artikler? Tror du helt ærlig Gamer.no har fått betalt for dette? Lenke til kommentar
reyh Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) For de interesserte: https://wftogame.com/ https://forum.subterraneangames.com/ Så langt ser WTFO veldig bra ut, gleder meg til de utgir spillet. Utgivelses datoen er ennå ikke sikker, mulig i løpet av dette halvåret, men hvem vet, de var en smule optimistisk med den første datoen de ga. Endret 3. februar 2014 av reyh 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Aah! Wtfo så jo fantastisk ut! Ikke hørt om det spillet! Er det mulig å se i første person på monstrene? Husket det med DK. Drit gøh Lenke til kommentar
Tjommiz Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Aah! Wtfo så jo fantastisk ut! Ikke hørt om det spillet! Er det mulig å se i første person på monstrene? Husket det med DK. Drit gøh jepp. er en selvfølge det for et dungeon keepers inspirert spill Endret 3. februar 2014 av Tjommiz Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Spillet er elendig i forhold til original dungeon keeper spillene. Wtfo ser jo bra ut, men Dungeon keeper inspirert spill ? Når jeg så traileren så så det jo bokstavelig talt ut som en komplett rip off. Har fortsatt Dungeon keeper 2, og de var mistenkelige like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg