Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Crystal Palace


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig omgang av oss fremover så langt. Annet enn skuddet til Monreal har vi skapt nada. Null og niks. Vi er alt for opptatte med å holde banen i laget, spille ballen rundt om kring på midtbanen og prøve å spille ballen inn i mål. Fungerer kanskje 1 av 100 ganger. Eller mindre.

Er god ikke særlig overrasket. Er jo oss i et nøtteskall det. Cardiff all over again

Lenke til kommentar

Elendig omgang av oss fremover så langt. Annet enn skuddet til Monreal har vi skapt nada. Null og niks. Vi er alt for opptatte med å holde banen i laget, spille ballen rundt om kring på midtbanen og prøve å spille ballen inn i mål. Fungerer kanskje 1 av 100 ganger. Eller mindre.

Er god ikke særlig overrasket. Er jo oss i et nøtteskall det. Cardiff all over again

Frisparket til Özil var da en rimelig stor sjanse, men ellers enig.:p Podolski må involvere seg mer..

Lenke til kommentar

 

 

Frisparket til Özil var da en rimelig stor sjanse, men ellers enig. :pPodolski må involvere seg mer..

 

Podolski er en fantastisk avslutter, men herregud så jævlig lat han er. Står praktisk talt alltid stille.

 

Håper Rosicky kommer inn snart, Rosicky ned på midten, Chambo på høyre og Cazorla på venstre. Trenger en direkte spiller i laget.

 

+1.

 

Enig med den. Liker Podolski, men han virker absolutt ikke som om han har dagen. Cazorla har ikke vært god han heller, men tror mer det har med å gjøre at absolutt ingen spillere er i bevegelse foran han og Özil.

Lenke til kommentar

 

 

 

Frisparket til Özil var da en rimelig stor sjanse, men ellers enig. :pPodolski må involvere seg mer..

 

Podolski er en fantastisk avslutter, men herregud så jævlig lat han er. Står praktisk talt alltid stille.

 

Håper Rosicky kommer inn snart, Rosicky ned på midten, Chambo på høyre og Cazorla på venstre. Trenger en direkte spiller i laget.

 

+1.

 

Enig med den. Liker Podolski, men han virker absolutt ikke som om han har dagen. Cazorla har ikke vært god han heller, men tror mer det har med å gjøre at absolutt ingen spillere er i bevegelse foran han og Özil.

 

Podolski kan ikke riste hodet over å sitte på benken hele kampen, også når han først får sjansen, ikke røre ballen mer enn 10 ganger ila. én omgang... Han var god mot Coventry, men utenom det har han vært dårlig i samtlige kamper han har startet i år(mulig jeg tar feil)...

Lenke til kommentar

Hvorfor må vi alltid spille piss de første 45? 8 ganger på de siste 10 vi ikke har scoret til pause. Latterlig, inn med Rosicky ASAP

 

Er ikke uten grunn til at jeg ønsket en ny spiller inn som kunne gitt dette laget en boost. Er helt latterlig hvor tafatte spillerene våre har fremstått de siste månedene.

 

Når er sist vi kan huske å ha spilt tett opp mot vårt beste? Begynner å bli lenge siden for å si det slik!

Podolski kan ikke riste hodet over å sitte på benken hele kampen, også når han først får sjansen, ikke røre ballen mer enn 10 ganger ila. én omgang... Han var god mot Coventry, men utenom det har han vært dårlig i samtlige kamper han har startet i år(mulig jeg tar feil)...

 

Nei stemmer det. Bortsett fra Coventry kampen så har han vært dårlig fra start alle gangene. Best som innbytter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor må vi alltid spille piss de første 45? 8 ganger på de siste 10 vi ikke har scoret til pause. Latterlig, inn med Rosicky ASAP

 

Er ikke uten grunn til at jeg ønsket en ny spiller inn som kunne gitt dette laget en boost. Er helt latterlig hvor tafatte spillerene våre har fremstått de siste månedene.

 

Når er sist vi kan huske å ha spilt tett opp mot vårt beste? Begynner å bli lenge siden for å si det slik!

Podolski kan ikke riste hodet over å sitte på benken hele kampen, også når han først får sjansen, ikke røre ballen mer enn 10 ganger ila. én omgang... Han var god mot Coventry, men utenom det har han vært dårlig i samtlige kamper han har startet i år(mulig jeg tar feil)...

 

Nei stemmer det. Bortsett fra Coventry kampen så har han vært dårlig fra start alle gangene. Best som innbytter.

 

Draxler hadde jo vært perfekt! Jeg elsker Podolski, men får vi Draxler billigere til sommeren om han går motsatt vei, sier jeg ja takk.

Lenke til kommentar

Draxler hadde jo vært perfekt! Jeg elsker Podolski, men får vi Draxler billigere til sommeren om han går motsatt vei, sier jeg ja takk.

 

Har sagt det siden Podolski ble linket til oss i januarvinduet for 2 år siden at jeg ikke klarer å se hvor han ville passe inn i Arsenal sitt lag + at han er rimelig lat og veldig av og på. Spådde at han ville bli en squadplayer og mest brukt som innbytter. Har vel ikke akkurat tatt helt feil der dessverre :p

 

Draxler hadde vært helt herlig, men jeg er usikker på hvor Wenger vil bruke han i så fall. Özil "thrives" når det er mye bevegelse rundt han. Med Draxler vil han få mer bevegelse, men vi har fortsatt problemet med Giroud på topp som Özil ikke kan spille gjennom. Cazorla er også en spiller som søker ballen i beina hele tida og oppsøker ball fremfor rom. En mer naturlig playmaker enn Özil i mine øyne, men han har ikke det blikket og foten for killerpasses som det Özil har.

 

Som sagt så er jeg litt usikker på hva planen til Wenger er hvis han henter inn Draxler. Er planen å "groome" han som spiss samtidig som han får spille litt overalt?

 

Edit:

 

Når det gjelder laget i andreomgang så tror jeg også det å bytte Cazorla og Chamberlain ville hjulpet mye også. Cazorla er ikke en effektiv dribler ute på kanten, men han er ekstremt effektiv når han er sentralt. Pluss at han da får brukt pasningsfoten mer og blir mer involvert i spillet enn det han blir ute på kant. Chamberlain på kanten vet vi jo at funker.

Endret av Stefan_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...