Benbjo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Herregud for en pasning av Ozil. Der skal Giroud være på returen... Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hadde vært en nydelig assist. Synd den ikke satt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Källström skulle vært der og tatt den. Endret 2. februar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hvem var forrige som scorte direkte på frispark for oss? Thierry Henry? Endret 2. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Var det ikke Poldi da? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvem var forrige som scorte direkte på frispark for oss? Thierry Henry? Podolski mot Sunderland forrige sesong er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Føles ihvertfall veldig, veldig, veldig lenge siden Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Southampton? Scorte hvertfall mot de når eg var der. Starten av forrige sesong. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Går inn for å drøye tid etter knappe 20 minutter. Herlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Southampton? Scorte hvertfall mot de når eg var der. Starten av forrige sesong. Var kanskje Southampton ja. Den kampen hvor vi scoret på 2 deflections fra Gibbs sine innlegg. Mente det var Sunderland, men tok feil motstander på S. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Arteta scorte vel på ett i fjor(Aston Villa maybe?) EDIT:nvm, var for 2 ses siden Endret 2. februar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det nedtaket til Cazorla vil jeg gjerne se i reprise. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Arteta scorte vel på ett i fjor(Aston Villa maybe?) EDIT:nvm, var for 2 ses siden Ja to sesonger siden. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tony Pulis og Mourinho er de kjedeligste managerene i PL. Herregud så sørgelig fotball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Arteta scorte vel på ett i fjor(Aston Villa maybe?) EDIT:nvm, var for 2 ses siden Ja to sesonger siden. Husker jeg måtte svelge mine egne ord inne her etterpå da jeg hele kampen kritiserte frisparkene våre, så scorte Arteta et kremerhus på frispark... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Der skal vi ha straffe. Jedinak holder jo igjen Giroud... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Arteta scorte vel på ett i fjor(Aston Villa maybe?) EDIT:nvm, var for 2 ses siden Ja to sesonger siden. Husker jeg måtte svelge mine egne ord inne her etterpå da jeg hele kampen kritiserte frisparkene våre, så scorte Arteta et kremerhus på frispark... Hva med meg da.. var mot Southampton og jeg og en kompis så på kampen sammen. Så når Podolski stiller seg opp og skal ta frisparket så sier jeg "å herregud.. skjønner ikke hvorfor Podolski skal ta frisparket! Han scorer jo ALDRI!". Og vel.. resten er historie Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det nedtaket til Cazorla vil jeg gjerne se i reprise. http://t.co/7aWiiXylsc 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvorfor skal ting alltid bli gjort så jævlig perfekt? Forstår ikke hvorfor vi ikke kan være litt mer direkte å gå rett å mål i kamper som dette. Vertfall når det står 0-0 og det ene laget ikke vil spille fotball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Arteta scorte vel på ett i fjor(Aston Villa maybe?) EDIT:nvm, var for 2 ses siden Ja to sesonger siden. Husker jeg måtte svelge mine egne ord inne her etterpå da jeg hele kampen kritiserte frisparkene våre, så scorte Arteta et kremerhus på frispark... Hva med meg da.. var mot Southampton og jeg og en kompis så på kampen sammen. Så når Podolski stiller seg opp og skal ta frisparket så sier jeg "å herregud.. skjønner ikke hvorfor Podolski skal ta frisparket! Han scorer jo ALDRI!". Og vel.. resten er historie Haha... Typisk... Vi må vel nesten begynne å kritisere frisparkene våre oftere da! --- Oxlade synes jeg har vært god, men vi må komme mer rundt på kantene. Gjerne overlapp rundt Jon Parr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå