Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Crystal Palace


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Monreal starter? Da har vi jo allerede tapt kampen.

 

Monreal har vært en av våre beste i januar. Én dårlig kamp gjør ham ikke rævva. Gibbs fortjener kanskje å starte idag, men Monreal er ikke en dårligere spiller i mine øyne. Stort sett er han bunnsolid.

 

 

Absolutt en god spiller når han er i from. Men mot Southampton var han blottet for selvtillit i store deler av kampen og var uten tvil den dårligste.

 

 

Monreal starter? Da har vi jo allerede tapt kampen.

 

Neh, det er en nedrykkskandidat vi møter, og vi spiller hjemme. Tror han vil klare seg greit, men det er dårlig av Wenger å starte ham etter en så dårlig kamp han hadde sist.

 

 

Helt enig. Skuffende at Wenger lar han starte kampen mtp forrige oppvisning. Men for Monreal sin del, kan dette også være en god sjanse til å spille seg opp igjen, noe som han forhåpentligvis kommer til å gjøre.

 

Håper også på et innhopp av Zealem. Har vi en god ledelse er det bare til å få han inn på banen. Jo tidligere, jo bedre!

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

 

 

Monreal starter? Da har vi jo allerede tapt kampen.

 

Monreal har vært en av våre beste i januar. Én dårlig kamp gjør ham ikke rævva. Gibbs fortjener kanskje å starte idag, men Monreal er ikke en dårligere spiller i mine øyne. Stort sett er han bunnsolid.

 

 

Absolutt en god spiller når han er i from. Men mot Southampton var han blottet for selvtillit i store deler av kampen og var uten tvil den dårligste.

 

Ergo taper vi idag? Alle kan ha en dårlig dag. Spesielt når forholdene er så dårlige som de var mot Southampton. Dessuten verdt å huske at han strengt tatt burde fått frispark på 1-0-målet.

Lenke til kommentar

 

Monreal starter? Da har vi jo allerede tapt kampen.

 

men det er dårlig av Wenger å starte ham etter en så dårlig kamp han hadde sist.

 

 

Nei. Det er noe av det som gjør Wenger til en så fantastisk manager: han er flink på å gi tillitt. Tipper at Monreal ønsker mer enn noe annet å redeeme seg etter den dårlige forrige kampen. Å bli benket etter en dårlig kamp hjelper ikke på selvtilliten, og Monreal ønsker nok å gi Wenger noe tilbake for tilliten idag.

Lenke til kommentar

 

 

 

Monreal starter? Da har vi jo allerede tapt kampen.

 

Monreal har vært en av våre beste i januar. Én dårlig kamp gjør ham ikke rævva. Gibbs fortjener kanskje å starte idag, men Monreal er ikke en dårligere spiller i mine øyne. Stort sett er han bunnsolid.

 

 

Absolutt en god spiller når han er i from. Men mot Southampton var han blottet for selvtillit i store deler av kampen og var uten tvil den dårligste.

 

Ergo taper vi idag? Alle kan ha en dårlig dag. Spesielt når forholdene er så dårlige som de var mot Southampton. Dessuten verdt å huske at han strengt tatt burde fått frispark på 1-0-målet.

 

 

Neinei. Selvfølgelig var jo ikke dette bokstavelig ment. Var vel et lite stikk mot sist oppvisning han hadde for oss.

Lenke til kommentar

Usikker på Podolski her. Forrige gang han var i startellevere leverte han en dårlig kamp i min bok. Min mening er at han passer bedre til å komme på etter 60 minutter, som en "super-sub", som er målfarlig utenfor 16-meteren.

 

Var det da han spilte alene på topp? Ikke så rart han var dårlig da, siden han ikke passer i den rollen. Hadde nettopp kommet tilbake fra skade også. Synes han har vært mye bedre når han har fått spille på kant. Har også helt andre skills i boka enn Cazorla f.eks. Større trussel i bakrom og på kant.

 

Ellers gledelig at Liverpool tapte poeng. Det betyr at vi kan øke forspranget til 8 poeng, noe vi absolutt trenger med det vanskelige programmet vi har fremover.

Lenke til kommentar

Usikker på Podolski her. Forrige gang han var i startellevere leverte han en dårlig kamp i min bok. Min mening er at han passer bedre til å komme på etter 60 minutter, som en "super-sub", som er målfarlig utenfor 16-meteren.

 

Har en tendens til å være anonym, men nå har han virkelig noe å bevise. Han har et vanvittig toppnivå, og statistikkene er utrolig imponerende. Tror og håper at han viser hva han er god for idag.

Lenke til kommentar

 

Usikker på Podolski her. Forrige gang han var i startellevere leverte han en dårlig kamp i min bok. Min mening er at han passer bedre til å komme på etter 60 minutter, som en "super-sub", som er målfarlig utenfor 16-meteren.

 

Var det da han spilte alene på topp? Ikke så rart han var dårlig da, siden han ikke passer i den rollen. Hadde nettopp kommet tilbake fra skade også. Synes han har vært mye bedre når han har fått spille på kant. Har også helt andre skills i boka enn Cazorla f.eks. Større trussel i bakrom og på kant.

 

 

Mener han startet som kant for ikke så altfor mange kampene siden. Husker selvfølgelig ikke hvilken kamp det var i farten. Ja, han hadde nettopp kommet tilbake fra skade, og han har vært imponerende når han har fått innhopp på kant, men etter min mening må han bevise mer før han skal inn i startelleveren vår. Men det blir spennende å se idag.

 

Er forøvrig enig i at han ikke kan spille som enslig spiss, da han ikke er god nok med en mann i ryggen.

 

 

Usikker på Podolski her. Forrige gang han var i startellevere leverte han en dårlig kamp i min bok. Min mening er at han passer bedre til å komme på etter 60 minutter, som en "super-sub", som er målfarlig utenfor 16-meteren.

 

Har en tendens til å være anonym, men nå har han virkelig noe å bevise. Han har et vanvittig toppnivå, og statistikkene er utrolig imponerende. Tror og håper at han viser hva han er god for idag.

 

 

Håper selvfølgelig at han viser hvorfor han skal få være vårt førstevalg på kanten.

Lenke til kommentar

Greit å la Monreal starte i dag da motstanden ikke bør være all verden, og han kan trenge en selvtillitsboost etter forrige kamp.

Hadde det vært toppoppgjør i dag hadde nok Gibbs fått starte tipper jeg.

 

Spennende lag, og gledelig med Poldi fra start. Blir spennende å se hvordan vi ser ut på midten, men tror også tv2 bommer med å plassere Cazorla der.

Lenke til kommentar

Er ikke 100% trygg i dag, selv om dette er 3 poeng vi bør og skal ta. Hater å se kamper mot lag som parkerer bussen og Tony Pulis er en dritt. Kan veldig fort bli en frustrerende kamp dette. Tørr ikke tenke på hva som skjer om Palace scorer først.

Pulis har aldri slått oss på Emirates. Ser ikke at det skal skje i dag heller. Men nøkkelen er nok en tidlig scoring så de ikke bare kan parkere bussen i 93 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...