bergeyeti Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hei!Sitter med en Acer T272HL, og prøver å få touch-funksjonen til denne til fungere over en ATEN CE700A KVM Extender. Touch-funksjonen fungerer ikke, og jeg regner med at extenderen er begrenset til mus og tastatur for å hindre at man bruker opp båndbredden til bildet. Hvis jeg plugger i en USB-stick i skjerm-enden kommer ikke den opp heller. Dette må jo bety at extenderen ikke fungerer som en USB-hub. Jeg lurer egentlig på om det er noen vei utenom en ekstra USB-ekstender her. Jeg tipper jo at selve touch-funksjonen i skjermen egentlig ikke bruker veldig mye båndbredde. Kan man lure dette til? Jeg leste på Elo Touch at det var mulig på deres skjermer å disable hardware handshaking. Er det en mulighet? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nå har ikke jeg noen svar, men jeg har flere KVM og vil gjerne se hva dere kommer frem til. som en bonus blir iallefall tråden bumpet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå