TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 hei har en Asus n73S Eg har instalert nirtin 360, den fann ikke noe virus. instalerte malwarebytes for 10 dager siden- fant 166 malware greier. men søkemotor er forsatt kuppet- hva skal eg bruke til å fjerne det? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 1: Avinnstaller Norton, og bruk Micrososft Security Essentials! 2: Avinnstaller "utvidelsen" i Chrome/IE Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) hvilken utvidelse- har bare ADblock( den instalerte eg for noen uker siden, start motoren har vært kuppet siden sommer) er microsoft essentials- windows egen "antivirus"? har forresten windows 7 og takker for svar :=) Endret 31. januar 2014 av TheGaame Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Fant ADWcleaner og det fixa problemet yeeey har ikke avinstalert norton Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fant ADWcleaner og det fixa problemet yeeey har ikke avinstalert norton Jeg anbefaler deg også å avinstallere Norton, fordi det er sirup. Legg inn Essentials fra Windows i stedet, mye raskere program og pcen din blir mye raskere. Jeg fikk fjernet en virus sak her om dagen. Det lå faktisk på en av bilde diskene jeg har på 2 TB. Det het Fakesysdef, en Trojaner. Det virket slik på pcen at jeg ikke kunne laste ned bilder fra Canon kameraet mitt. Med en gang det var fjernet, så ble pcen rask som før. Win Essentials fjernet det. http://blogs.msdn.com/b/tzink/archive/2011/08/29/how-win32-fakesysdef-corrupts-your-computer.aspx BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå