Tafsen Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger... Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon. Det var nok med tanke på at Smalling skulle stoppe Crouch i lufta. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger... Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon. Stoke er jo ett fighting lag, så at Moyes føler at han heller vil ha Smalling enn Rafael kan jeg forstå. Jeg påstår overhodet ikke at Smalling er en god HB, men jeg forstår valget. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Greit kanskje det, men da hadde det vært smart med en midtstopper på benken. To skader i samme posisjon er uheldig, men man må alltid ha en reserve på benken. Ifølge noen her så var Rio skadefri... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvilket herlig stilling til pause. Måtte det bare holde hele kampen ut. Hva var det som skjedde med Phil Jones forresten? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Enig x2. Bare uflaks. Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger... Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon. Fordi Rafael er utslitt. Spilte 120 mot Sunderland, spilt en del kamper i det siste, og spilte mot Cardiff og. Ikke noe vits å skylde på Moyes her. Bare uflaks. Men nå må disse 11 som er på banen vise seg frem i andre omgang. Fordi vi MÅ vinne. Show some red devils spirit boys. COME ON UTD! Nå kan vel Smalling spille både HB og MS så ser ikke helt problemet. Hvilket herlig stilling til pause. Måtte det bare holde hele kampen ut. Hva var det som skjedde med Phil Jones forresten? Så ut som om han fikk seg en smell i hodet, antar det er en hjernerystelse Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 For et møkkalag Stoke er. Går jo regelrett inn for å sparke ned. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nå går vi utpå og tar 3 poeng. 2x RVP Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Here we go. Forventer virkelig fightback av Utd nå. Bare ikke noen flere skader da please. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvis man har tre MS på banen så er det smart med en på benken.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvilket herlig stilling til pause. Måtte det bare holde hele kampen ut. Hva var det som skjedde med Phil Jones forresten? Skallet hodet i motspiller å smallt rett i bakken (og smalt igjen hodet i bakken der). Uansett, umulig å klandre Moyes for at Ferdinand ikke var på benken i dag. Om Smalling-Jones-Evans hadde vært i XI og Rafael på benken hadde dere ment at det var IDIOTISK å stille med en MS i tilfelle 2 stoppere skulle bli skadet. Dere som kritiserer Moyes der har bare bestemt at alt skal være galt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Drittlag Stoke. Kan ikke gjøre annet enn å takle til frispark. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jaggu godt vi har ROBIN! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Der var den første for faen! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Nå går vi utpå og tar 3 poeng. 2x RVP Det var et! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 JAAAAAAADDDDDAAAA! MAAAAATAAAAAASISSSSSSTT! RVVVPPPP! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 JUAN MATA JIZZZZZZZ RVP JIZZZZZZ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Fantastisk assist fra Mata. Love you Moyes og Woodward Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 HERREGUD JEG ELSKER DEN MANNEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå