Gå til innhold

Kamptråd: Stoke - Manchester United, 1/2. 16:00

Anbefalte innlegg

Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger...

Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon.

Det var nok med tanke på at Smalling skulle stoppe Crouch i lufta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger...

Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon.

Stoke er jo ett fighting lag, så at Moyes føler at han heller vil ha Smalling enn Rafael kan jeg forstå. Jeg påstår overhodet ikke at Smalling er en god HB, men jeg forstår valget.

Lenke til kommentar

Enig x2. Bare uflaks.

Fordi Rafael er utslitt. Spilte 120 mot Sunderland, spilt en del kamper i det siste, og spilte mot Cardiff og. Ikke noe vits å skylde på Moyes her. Bare uflaks.

Men nå må disse 11 som er på banen vise seg frem i andre omgang. Fordi vi MÅ vinne. Show some red devils spirit boys. COME ON UTD!

Nå kan vel Smalling spille både HB og MS så ser ikke helt problemet.

Hvilket herlig stilling til pause. Måtte det bare holde hele kampen ut. Hva var det som skjedde med Phil Jones forresten?

Så ut som om han fikk seg en smell i hodet, antar det er en hjernerystelse

Lenke til kommentar

Hvilket herlig stilling til pause. Måtte det bare holde hele kampen ut. Hva var det som skjedde med Phil Jones forresten?

Skallet hodet i motspiller å smallt rett i bakken (og smalt igjen hodet i bakken der).

Uansett, umulig å klandre Moyes for at Ferdinand ikke var på benken i dag. Om Smalling-Jones-Evans hadde vært i XI og Rafael på benken hadde dere ment at det var IDIOTISK å stille med en MS i tilfelle 2 stoppere skulle bli skadet. Dere som kritiserer Moyes der har bare bestemt at alt skal være galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...