Gå til innhold

Kamptråd: Stoke - Manchester United, 1/2. 16:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne taper vi nå. Carrick som midtstopper? Rooney sammen med Cleverley på midten? Mot Stoke som tror andre verdenskrig fortsatt ikke er over? Trist. La oss håpe vi får noe til offensivt, for nå blir det flere mål i mot er jeg redd.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Synes det er riktig bytte av Moyes jeg. Ligger under 1-0 og Rooney er god nok for å spille CM. Carrick som midtstopper er det vel ingenting han kan gjøre med nå. Han så aldri for seg at vi skulle få to skader i forsvaret. Men ja, Rio SKULLE vært på benken i dag. NULL centrebacks på benken er latterlig.

Vi har ingen fleire midtstoppera. Vidic har karantene og Ferdinand er skada. Når man då får begge midtstopperane skada har man ikkje so mange val.

Ferdinand var 100% klar til kampen i dag. Det har blitt bekreftet. Så ingen unnskyldninger for Moyes der. Han tok et valg om å ikke ha han med og nå får han faen fikse opp i det.

Ryker vi idag tror jeg 4 plassen blir vanskelig. Stoke er et lag vi må ta for å greie det.

Ja, Liverpool vant ganske greit her. Selv om Sterling filmet for at det skulle gå. Men allikevel, 3 poeng er MUST her.

Lenke til kommentar

Ryker vi idag tror jeg 4 plassen blir vanskelig. Stoke er et lag vi må ta for å greie det.

Både Everton og Tottenham ligger i det minste under, så det er håp uansett...Men ja, dette er isåfall en kamp vi MÅ vinne!

Endret av Nickless
Lenke til kommentar

Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke akkurat ofte man får to spillere skada i samme posisjon, meget uheldig på det der, men virker som at man leter etter absolutt alt Moyes gjør feil. Klager når det er defensivt bytte, klager når det er offensivt, skjønner ikke alltid logikken noen ganger...

Welbeck mot Jones er ikke akkurat det smarteste slik jeg ser det, hadde vært bedre å kastet Januzaj inn.

Lenke til kommentar

Welbeck mot Jones er ikke akkurat det smarteste slik jeg ser det, hadde vært bedre å kastet Januzaj inn.

Det er krig. Januzaj er en sexy fotballspiller, men Welbeck jobber og kjemper mye mer. Riktig bytte spør du meg. Riktig å starte med 3 stoppere også. Vi har bare vært jævlig uheldige. Krysser fingrene for at Stoke rykker ned.

Lenke til kommentar

Det er krig. Januzaj er en sexy fotballspiller, men Welbeck jobber og kjemper mye mer. Riktig bytte spør du meg. Riktig å starte med 3 stoppere også. Vi har bare vært jævlig uheldige. Krysser fingrene for at Stoke rykker ned.

Enig.

Lenke til kommentar

Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Enig x2. Bare uflaks.

Synes ikke bytte var spesielt dårlig, men når vi hadde Rafael tilgjengelig så forstår jeg ikke hvorfor han spiller med Smalling som høyreback....det er regelrett latterlig å spille MS som HB når man har en til disposisjon.

Fordi Rafael er utslitt. Spilte 120 mot Sunderland, spilt en del kamper i det siste, og spilte mot Cardiff og. Ikke noe vits å skylde på Moyes her. Bare uflaks.

Men nå må disse 11 som er på banen vise seg frem i andre omgang. Fordi vi MÅ vinne. Show some red devils spirit boys. COME ON UTD!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...