Gå til innhold

Kamptråd: Stoke - Manchester United, 1/2. 16:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre. Kjenner jeg gleder meg veldig mye mer til hver kamp etter kjøpet av Mata.

Mot Stoke? På Britania?

Okey.

0-1 more like it.

Vi klarte 2-0 forrige gang og da var det med den elendige innleggs-taktikken. Forrige kamp spille vi tidvis bra angrepsfotball. Spiller vi slik burde vi klare å score langt flere mål.

Kampen før endte med 3-2 seier etter en snuoperasjon.

Stoke slipper ikke inn mange mål på Britania, aldri gjort. At Liverpool karret med seg 5 mål her var ren og skjær

heldige marginer. 2-0\1-0 eller uavgjort er safe bet.

Men tror ikke du kommer langt med å forvente storseier.

Når jeg ser united's 11'er så kan det hende du får rett. :)

Lenke til kommentar

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre. Kjenner jeg gleder meg veldig mye mer til hver kamp etter kjøpet av Mata.

Mot Stoke? På Britania?

Okey.

0-1 more like it.

Vi klarte 2-0 forrige gang og da var det med den elendige innleggs-taktikken. Forrige kamp spille vi tidvis bra angrepsfotball. Spiller vi slik burde vi klare å score langt flere mål.

Kampen før endte med 3-2 seier etter en snuoperasjon.

Stoke slipper ikke inn mange mål på Britania, aldri gjort. At Liverpool karret med seg 5 mål her var ren og skjær

heldige marginer. 2-0\1-0 eller uavgjort er safe bet.

Men tror ikke du kommer langt med å forvente storseier.

Pleier å være ganske optimistisk. 3-0 er innen rekkevidde. 4-0 er et ønske.

Hadde gjerne sett Januzaj isteden for Young, men det er sikkert greit at han starter på benken og erstatter Young etter pause.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Seriøst, Smalling høyreback? Rafael og Valencia på benken? Det er ikke lurt.

Kagawa ikke på benken er komisk men kanskje han er skadet da.

Young må jo starte etter formen hans mot Cardiff, og kanskje dere husker at han var key i denne kampen i ligacupen (Stoke borte?). Kan ikke skjønne at folk ikke vil at han skal starte.

Lenke til kommentar

Grei oppstilling med laget vi har. Har for lengst innsett at Moyes ikke har sansen for Kagawa - selv om jeg synes han har vært vårt beste #10 etter Rooney. Merket vel den kampen Giggsy ble brukt i 10-er rollen, mens Kagawa ble henvist til kant. Giggs har vel minst like mye å bidra med på kanten som Kagawa, og Kagawa er en naturlig #10.

Håper mest at vi låner ham ut, men det skjer neppe.

Lenke til kommentar

Kagawa er vår 3. beste #10 nå som Mata har ankommet.

Greit at Kagawa ikke spiller. Han ville blitt myrdet av rugby-laget til Stoke. Håper riktignok at han får tillit mot et mindre fysisk lag. Kagawa har vært på banen i alle våre beste kamper det siste halvåret, og det er ikke tilfeldig.

Lenke til kommentar

Kødder du med meg Wazza??? Første gang jeg blir sur på han på lenge. Young med så mye rom på venstresiden og RvP med på topp og der, 3v3. Helvete!!!!

Hvorfor i helvete spiller Smalling back og Jones stopper?? Moyes kan da ikke være så blind?

Helt utrolig at Smalling spiller back..... helt utrolig. Har vært vår beste midstopper de siste kampene by far.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...