Gå til innhold

Kamptråd: Stoke - Manchester United, 1/2. 16:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

You got Juan, but it doesn't seem to Mata :D

2 kamper, 2 assists.

Mata er god han, han har jo tross alt spilt i Chelsea.

Men dere ser like tafatte ut på banen som før Mata, var ikke det halve poenget med kjøpet, og løfte laget i en positiv retning?

Lenke til kommentar

You got Juan, but it doesn't seem to Mata :D

2 kamper, 2 assists.

Mata er god han, han har jo tross alt spilt i Chelsea.

Men dere ser like tafatte ut på banen som før Mata, var ikke det halve poenget med kjøpet, og løfte laget i en positiv retning?

Jeg vil si at det at vi har sluttet med å sende ballen ned til kant hele tiden er positivt. Og det skjedde etter at Mata kom. Og hvordan klarer du å bedømme etter to kamper? Mata var god forrige kamp. Stoke vant dog ufjortjent. Verste laget i PL. De burde bli overført til BAFNL.

Lenke til kommentar

Skulle det ikke vært straffe til Evra!? Ikke fått sett situasjonen i reprise.

Nei, synes ikke det. Men link gjerne til situasjonen så vi kan se?

Det som var problemet, de viste den aldri i reprise. Men jeg var overbevist om at han ble løpt ned bakfra. Men som sagt, fikk ikke sett reprise. Håper noen finner link til den situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre.

article-2303307-15B6FA9F000005DC-708_306

Så du mener at det var forventet? Hvorfor er alle så happy da?

Nå så jeg ikke kampen grunnet trening men ja. Å forvente storseier på Britania mot stoke er

vanvidd. Da har man rett og slett ikke fulgt godt nok med. :)

Hadde troen på uavgjort, men Adam er vist i siget.

Alle blir happy av united-tap, sier seg selv. ^^

Lenke til kommentar

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre.

article-2303307-15B6FA9F000005DC-708_306

Så du mener at det var forventet? Hvorfor er alle så happy da?

Nå så jeg ikke kampen grunnet trening men ja. Å forvente storseier på Britania mot stoke er

vanvidd. Da har man rett og slett ikke fulgt godt nok med. :)

Hadde troen på uavgjort, men Adam er vist i siget.

Alle blir happy av united-tap, sier seg selv. ^^

Med de sjansene vi hadde og måten vi ga bort mål idag så burde vi ha vunnet. Som sagt, mål nummer en burde det ikke ha blitt noe av. Mål nummer to var først og fremst en dårlig klarering, men at man gir Stokes toppscorer fritt rom er svakt defensivt arbeid. Sjansesløseri sier jeg. Missen til Cleverley...pasningen til Evra som ikke skjedde i boksen...Welbeck var elendig.

Forrige kamp vant vi 2-0, kampen før 3-2, så det sier seg selv at det burde blitt en lett seier her. Men synes også dommeren var altfor pinglete. Stoke spiller ikke fotball.

Lenke til kommentar

Lol. Dommeren. Fy faen.

Tror ikke det hadde hjulpet United noe særlig uansett hvor god dommeren hadde vært i denne kampen...

Nei, mot 10 mann hadde vi selvsagt ikke hatt noen sjans.

Muligens ikke. Stoke hadde nok parkert bussen umiddelbart om det hadde blitt rødt kort.

For det gjorde de ikke? Skjerp deg.

De parkerte vel ikke bussen? Så du kampen?

Så DU kampen?

Jepp, men hvis du synes de parkerte bussen så er jeg ikke sikker på om du helt har forstått uttrykket.

Tar seg dårlig ut å komme å leke smartass i kamptråd til en kamp man ikke har sett. Greit at du koser deg over Uniteds motgang, men får være grenser.

Trenger ikke synke ned på nivået til Mr. Brightside.

Jeg så kampen.....

Lenke til kommentar

Det som var problemet, de viste den aldri i reprise. Men jeg var overbevist om at han ble løpt ned bakfra. Men som sagt, fikk ikke sett reprise. Håper noen finner link til den situasjonen.

Det var rart, men sant som det sies at ManU var veldig tafatte. De hadde ikke fortjent poeng, samtidig fortjente de egentlig.

Lenke til kommentar

Lol. Dommeren. Fy faen.

Tror ikke det hadde hjulpet United noe særlig uansett hvor god dommeren hadde vært i denne kampen...

Nei, mot 10 mann hadde vi selvsagt ikke hatt noen sjans.

Muligens ikke. Stoke hadde nok parkert bussen umiddelbart om det hadde blitt rødt kort.

For det gjorde de ikke? Skjerp deg.

De parkerte vel ikke bussen? Så du kampen?

Så DU kampen?

Jepp, men hvis du synes de parkerte bussen så er jeg ikke sikker på om du helt har forstått uttrykket.

Tar seg dårlig ut å komme å leke smartass i kamptråd til en kamp man ikke har sett. Greit at du koser deg over Uniteds motgang, men får være grenser.

Trenger ikke synke ned på nivået til Mr. Brightside.

Jeg så kampen.....

Hvilken kamp? Stoke - United?

Tviler sterkt. Å følge med på vglive er dessverre ikke det samme som å se en fotballkamp. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...