Gå til innhold

Kamptråd: Stoke - Manchester United, 1/2. 16:00

Anbefalte innlegg

vbw.png- wy7j.png

Stoke - Manchester United

Britannia Stadium, Stoke-on-Trent

Lørdag 1. februar, klokken 16:00

Tv2 Sport Premium1

Dommer: Neil Swarbrick

Skader og karantener:

Stoke - Matthew Etheringthon, Andy Wilkinson, Robert Huth, Steven N'Zonzi (karantene)

Manchester United - Michael Carrick, Nani, Rio Ferdinand (usikker), Mauroune Fellaini (usikker), Nemanja Vidic (karantene)

Form og tidligere oppgjør:

Stoke er inne i sin verste form sålangt i sesongen i ligaen og står med kun ett poeng på seks kamper, som var uavgjortresultatet hjemme mot Everton første nyttårsdag. Sist de vant var hjemme mot Aston Villa 21. desember. De står også med tre strake tap, hjemme mot Liverpool og borte mot Crystal Palace og nå sist mot Sunderland.

United har tapt mye i det siste også. Røket ut av begge de nasjonale cupene, samt to ligatap de siste fire, mot Chelsea og Tottenham. Sist ble det en etterlengtet seier, mot Ole Gunnar Solskjærs Cardiff. Optimismen har spredd seg med Van Persie og Rooney tilbake, samt kjøpet av Juan Mata.

Stoke er et lag United har hatt et godt tak på siden de rykket opp før 08/09-sesongen. Siden den gang har United vunnet alle kampene innbyrdes, bortsett fra én, på nettopp Britannia høsten 2011, den kampen endte 1-1. De har møttes to ganger tidligere denne sesongen, ligakampen på Old Trafford ble en spennende affære, der United snudde kampen og vant 3-2. De møttes også på Britannia i Ligacupen, der vant United 2-0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre. Kjenner jeg gleder meg veldig mye mer til hver kamp etter kjøpet av Mata.

Mot Stoke? På Britania?

Okey.

0-1 more like it.

Lenke til kommentar

0-3 eller 0-4. Forventer intet mindre. Kjenner jeg gleder meg veldig mye mer til hver kamp etter kjøpet av Mata.

Mot Stoke? På Britania?

Okey.

0-1 more like it.

Vi klarte 2-0 forrige gang og da var det med den elendige innleggs-taktikken. Forrige kamp spille vi tidvis bra angrepsfotball. Spiller vi slik burde vi klare å score langt flere mål.

Kampen før endte med 3-2 seier etter en snuoperasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mot Stoke? På Britania?

Okey.

0-1 more like it.

Vi klarte 2-0 forrige gang og da var det med den elendige innleggs-taktikken. Forrige kamp spille vi tidvis bra angrepsfotball. Spiller vi slik burde vi klare å score langt flere mål.

Kampen før endte med 3-2 seier etter en snuoperasjon.

Stoke slipper ikke inn mange mål på Britania, aldri gjort. At Liverpool karret med seg 5 mål her var ren og skjær

heldige marginer. 2-0\1-0 eller uavgjort er safe bet.

Men tror ikke du kommer langt med å forvente storseier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...