johome Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg er ute etter et program hvor det stilles spørsmål med svar. Det kan være seg alt ifra språk , geografi osv. Har prøvd en hel rekke programmer , uten å bli helt fornøyd. Det programmet som jeg foreløpig liker best er Wondreshare QuizCreator. Problemet med de programmene jeg har prøvd , er at jeg må taste inn svarene , noe som irriterer meg noe helt grenseløst. Jeg ønsker meg igrunnen et helt enkelt program , hvor jeg bare kan taste enter eller next hele tiden. Det ville ha spart meg for massevis av tid. Helst gratisversjon , men hvis programmet tilfredstiller mine krav betaler jeg gjerne for det. Endret 31. januar 2014 av johome Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 En av de utallige quiz-appene på iPhone. Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Tror neppe at det er mulig å bruke noen av de på en vanlig Windows maskin. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det spesifiserte du ikke, dessuten tror jeg ikke det finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå