Lackadaisical Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei. Kunne folk fortelle meg hvilken hybler/leiligheter som ligger nærme det medisinske fakultetet av det som SiB tilbyr? http://www.boligtorget.no/sib/Housing/Predefined/Single Hjelp! Takk! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Alrek og Grønneviksøren ligger nærmest. Tar vel rundt 10 min å gå fra begge 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Alrek og Grønneviksøren ligger nærmest. Tar vel rundt 10 min å gå fra begge Takker! Hva med en 3. og hvilket hybler anbefaler du da? med tanke på at en skal gå medisin Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Alrek og Grønneviksøren ligger nærmest. Tar vel rundt 10 min å gå fra begge Takker! Hva med en 3. og hvilket hybler anbefaler du da? med tanke på at en skal gå medisin Fridalen ligger vel 15 minutter fra, men her er det nok mye mindre sjans for å få plass, så hadde søkt Alrek eller Grønneviksøren. Bor selv på sistnevnte i et kollektiv med 2 andre personer. Er fornøyd med kjøkken og bad, men hyblene er knøttsmå (fra 8-10 kvm). Hybelleilighetene (med eget kjøkken og bad) er derimot romslige og pene, så er vel det jeg hadde søkt hadde jeg vært deg. Tar ca 15-20 min å gå til sentrum, men det er busstopp like utenfor. Alrek har jeg aldri vært på, men de jeg kjenner som bor der er fornøyde. Ligger vel noen minutter nærmere fakultetet ditt enn Grønneviksøren, og veien er vel uten noen store bakker. Ulempen her er du må dele bad og kjøkken med 4-7 andre, noe som selvfølgelig kan by på litt problemer, avhengig av hvem du ender opp sammen med. Fordelen er selvfølgelig prisen, da du får en hybel for 2400-3100 kroner hvis du inkluderer strøm. Til sammenligning må du ut med 4300-4850 kroner inkl strøm på Grønneviksøren, noe som er mye hvis du har planer om å bare leve på studielån. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå