OlaHaldor Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Dette er det "Roller Coaster Tycoon"-aktige spillet mange av oss har ventet på siden RCT3. Mildt sagt mindblowing. Ligger og ruger i Early Access på Steam nå. Vet ikke hva det vil koste eller nøyaktig hvilken dato det kommer. Ser grådig lovende ut. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ser rimelig avansert og tungvindt ut når man ser på de andre videoene der man setter opp de diverse attraksjonene. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Gjenstår å se hvordan det blir til slutt. Det er i en alpha nå. Det skal være mulig å lagre design også. Og ploppe dem inn slik man er vant til fra RCT serien. Det at man kan lage skreddersydde rides er helt enormt, spør du meg. Man kan designe elementer i sitt favoritt 3D program, for så å gi det fysiske egenskaper når det tas inn i TPS. Det skal sies at det er mer en sandkasse for simulasjon mer enn et A4 business spill som RCT er. Foreløpig er det ingen business aspekt ved det. TPS er visst også myntet mot den profesjonelle bruker, for å kunne demonstrere nye design av attraksjoner, samt hele parker. En interaktiv simulasjon sådan. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Da høres det jo egentlig ikke ut som en "oppfølger" til RCT i det helø tatt. Poenget med RollerCoaster Tycoon var jo å drive en fornøyelsespark med kule rides, og uten økonomiaspektet hadde det på ingen måte vært det samme. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Har ikke sagt det er en oppfølger. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Da høres det jo egentlig ikke ut som et RCT-aktig spill i det hele tatt. Poenget med RollerCoaster Tycoon var jo å drive en fornøyelsespark med kule rides, og uten økonomiaspektet hadde det på ingen måte vært det samme. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Trodde først det dreide seg om en oppfølger til Theme Park, og det gjorde meg kjempespent, men så tenkte jeg at Bullfrog ikke finnes mer og er spist av EA, og vi vet alle hva slags spill det hadde blitt, så da ble jeg sur. Etter at jeg klikket på linken og så at det ikke hadde noe med Theme Park å gjøre i det hele tatt, så ble jeg litt lysere til sinns igjen, siden det betyr at EA ikke er involvert, men det betyr dessverre også at det fremdeles ikke er Bullfrog som lager spillet. Allikevel, siden det ikke er noe økonomiaspekt i spillet virker det litt meh..... Lenke til kommentar
oophus Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg syns rett og slett det hele ser kjedelig ut utifra hva de har vist oss så langt. Det bllir for lite spillelementer i det og kun design syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå