mekanikern Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 La oss si at jeg spør en jente om å være min valentin, hva er det skjer etter det? Går man en tur i parken for å se på snø og is? Det høres ganske lamt ut ihvertfall. Jeg har aldri hatt en kjæreste, så jeg hakke peiling. Please, educate me! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Gå på en date. Noen gjør ingenting og andre finner på noe. Mange er motstander av dagen. Gjør noe romantisk. Gå på reataurant, se en film, gå på tur, gå på skøyter. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 30. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2014 La oss si at jeg spør en jente om å være min valentin, hva er det skjer etter det? Hun avslår. 24 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Anbefaler alle menn og være snille med damene den 14 Februar selv om det er en amerikansk lame tradisjon skapt kun for å tjene penger. Husk at den 14 Mars er Biff og Blowjob-dagen! Det er da dere samler inn kollekten! 4 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Man hopper i høyet..! Også ler man rått av alle de som stresser for hva man skal gjøre ut av valentine. HAH! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 La oss si at jeg spør en jente om å være min valentin, hva er det skjer etter det? Hun avslår. HAHA Zarac, digga filnavnet; Forever_Alone Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tafser på hverandre til begge parter er fornøyde. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det varierer vel fra par til par, og person til person, tenker jeg. Noen går vel hele veien med romantisk middag ute, blomster i hytt og gevær osv - imenst andre toner det veldig ned til noe-annet-enn-frossen-pizza til middag, stearinlys, og film i sofakroken. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Aldri gjort noe selv. Sett mange drive med å gi kort til folk, aldri fått noen selv. Husker med skrekk på vgs da vi måtte skrive sånt kort, klart så skrev jeg ett men fikk aldri noe. Håper det er i en helg så jg slipper å se alle andre mase om dette. Anbefaler ingen å gjøre noe, får ikke noe igjen på blowjob dagen uansett. Ingen vits å kaste bort tid og energi på å bli latteliggjort, hvis ingen vil ha deg resten av året så skjer det ikke noe magisk den dagen Endret 3. februar 2014 av TityBoi Lenke til kommentar
fervent Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Heng sammen og ha det gøy. Synes du å gå i parken er lame så gjør du ikke det. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Romantikk eller blowjobs kan man da ha når som helst 2 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Romantikk eller blowjobs kan man da ha når som helst Digresjon.. Mannen din er megaheldig 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ingenting annet enn vi gjør resten av året. Er lønningspils den dagen, så vi skal vel på byen antar jeg. Som Tvillingsjel sier: Romantikk og/eller blowjobs kan man da ha resten av året. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Digresjon.. Mannen din er megaheldigEr det så uvanlig å like det da? Romantikk mener jeg? Haha, men seriøst - så få som liker blowjobs? Liker det jeg. Man kan markere valentines om man vil, eller gi f. Det er min mening Man gjør det om man føler for det, ikke fordi man tvinges. Endret 4. februar 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Romantikk eller blowjobs kan man da ha når som helst I min verden er ALLE dager er biff og blowjobdagen. De to beste tingene i verden - hver dag. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Romantikk eller blowjobs kan man da ha når som helst I min verden er ALLE dager er biff og blowjobdagen.De to beste tingene i verden - hver dag. tror jeg kan godta å ha to koner, hvis det er dere 2 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hørhør. Denne tråden kan ikke bli stort bedre, hvor finner man personligheter som dere, Tvillingsjel og Ciklide? Håper OP fikk svaret han/hun var ute etter; rett og slett bare nok en biff og blowjobdag som alle de andre 364 dagene i året Endret 5. februar 2014 av Dudeliduu 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hørhør. Denne tråden kan ikke bli stort bedre, hvor finner man personligheter som dere, Tvillingsjel og Ciklide? På Diskusjon.no Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hørhør. Denne tråden kan ikke bli stort bedre, hvor finner man personligheter som dere, Tvillingsjel og Ciklide? På Diskusjon.no Hahaha ja, vi henger jo her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå