ilpostino Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Skjønner ikke dette, det er jo modsa som har gjort slik alle quouta i en samtale blir qouta i hver mld og så liker de ikke alle de voldsomme quotene, heh? Vist dem ikke liker det hvorfor lagde de det til slik da? Var mye bedre før Dette er en default innstilling i IPB. Det er forsåvidt greit å quote, bare man holder seg på et saklig nivå i antall quotinger og dette er brukernes eget ansvar å begrense. edit: har du ytterligere kommentarer til dette kan det tas på PM. Endret 31. januar 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Pass på litt ang de voldsomme quotene, de er ikke ønskelige Man kan forøvrig bli gravid med to stykker samtidig, men vet ikke om man må ha sex med to innen et kort tidsrom da eller om man også kan ha med to samtidig. I alle dager. Men da tenker du på tvillinger sant? Pass på litt ang de voldsomme quotene, de er ikke ønskelige Skjønner ikke dette, det er jo modsa som har gjort slik alle quouta i en samtale blir qouta i hver mld og så liker de ikke alle de voldsomme quotene, heh? Vist dem ikke liker det hvorfor lagde de det til slik da? Var mye bedre før Mye av det dere snakker om her er veldig ukjent for meg, jeg viste for eksempel ikke at sæd renner ut av dama. Jeg skammer meg ikke over å være jomfru ihvertfall Trodde du at de absorberte det? For et dumt spørsmål Enig var mye bedre før! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Toeggede tvillinger ja Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det normalt at sæden ikke kommer ut igjen med en gang men blir oppi der i flere dager? Den klistrer seg fast i ukevis Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Toeggede tvillinger ja Som også er fult mulig med kun en sexpartner... - Trodde først at det var ei jente i følge jordmor, ultralyd viste to hoder til sjokkede (og masse glede) foreldre. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja, selvsagt er det mulig. Hørtes litt uventet ut Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Er det normalt at sæden ikke kommer ut igjen med en gang men blir oppi der i flere dager? Den klistrer seg fast i ukevis Som lim liksom...? Så jeg må vente noen uker før det kommer ut? æææ.... Toeggede tvillinger ja Som også er fult mulig med kun en sexpartner... - Trodde først at det var ei jente i følge jordmor, ultralyd viste to hoder til sjokkede (og masse glede) foreldre. Fikk du to jenter? ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Som lim liksom...? Så jeg må vente noen uker før det kommer ut? æææ.... Når sperm kommer inn i kjeden setter kvinnens kropp inn en "motoffensiv" siden sperm anses for å være en slags fremmedlegeme. Spermen kan overleve i tre til fire dager men overlever vanligvis ikke mer enn en dag. Du blir lettest gravid like etter mensen er slutt og en ukes tid framover. Det avhenger litt av hvor lang syklus du har. Det er ikke anbefalt å gamble på dette som "prevensjon". Vi snakker ikke om sikre perioder da dette i praksis viser seg ikke å stemme. Dette skyldes at man kan ha uregelmessige eggløsninger og da kan man ikke regne seg til når tid man er "trygg". Det viser seg dessuten at man har økt risiko for eggløsning når man er veldig kåt eller får orgasme. Selv om man har helt regelmessig menstruasjon, kan man altså bli gravid i de periodene man tror man er sikker. Det er imidlertid størst sjanse for å bli gravid rundt eggløsningen. Den kommer ca to uker etter første dag i siste mens dersom du har en syklus på ca 28 dager. Det anbefales at du venter cirka en måneds tid før du eventuelt tar graviditetstest hvis ikke mensen har kommet innen da. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Fikk du to jenter? ^^ 2 Gutter ^_^ 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Uffda, Bundy Neida, det var ikke så ille. Forholdet var kun basert på sex. edit: Beklager, ikke svar på dette svaret, prøver ikke å avspore tråden. Endret 31. januar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det normalt at sæden ikke kommer ut igjen med en gang men blir oppi der i flere dager? Nei og ja, men det kan være så enkelt at gutten feika orgasmen .. Pytt, det kan skje den beste Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Nei og ja, men det kan være så enkelt at gutten feika orgasmen .. har han nylig hatt utløsning (og følgelig "leverer" lite) kan det også være en grunn. Endret 31. januar 2014 av ilpostino 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Det er mange tanker rundt dette med sperm. Her er noe jeg fant fra en kilde: Levetid Thelaboroflove. com forklarer at levetiden på sperm når ejaculated inn en kvinne er avhengig av kvinnens indre miljø. Hvis det er gjestfri, kan sædcellene leve lenge nok til å befrukte et egg som ikke er produsert av kvinnen før et par dager etter samleie. Som nevnt tidligere, er det mulig, men ikke sannsynlig, kan det sperm leve opp til to uker inne i en kvinne. Hvis du har ubeskyttet sex på en mandag kveld og ikke eggløsning til torsdag, er det en sjanse for at levende sædceller kan fortsatt være i stand til å gjødsle dine egg. Hvis skjedesekret inneholder syre, kan dette ødelegge sperm integritet ganske raskt. Hvis en kvinne har en vaginal infeksjon, eller hvis sæddrepende middel er brukt, kan dette ødelegge sæd før den når egglederen. Hvis sæddrepende middel er effektiv, dreper den sperm så snart den er utbrøt til en kvinne. livmorhalsen Hvis sædcellene gjør det like langt som en kvinnes livmorhals, dens levetid øker. Sædcellene kan leve i egglederen for opp til syv dager, men det er unntaket fra regelen. Generelt sett, sperm bare overlever tre til fem dager. http://helsenet.info/1/2010/01/hvor-kan-sedcellene-overleve.html Endret 31. januar 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Takk for svar Tror noe kom ut i dag så det går nok bra Fikk du to jenter? ^^ 2 Gutter ^_^ Aww! Drømmen ^^ Uffda, Bundy Neida, det var ikke så ille. Forholdet var kun basert på sex. edit: Beklager, ikke svar på dette svaret, prøver ikke å avspore tråden. Går så bra :)Denne tråden ble jo til fordi jeg sporet av en annen Men da var dere teknisk sett fuckfriends da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jau, med avtale om å ikke røre andre. Heldivis var det ikke noen følelser involvert, det var bare en anekdote jeg kom på i orginalinnlegget mitt. Endret 1. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Skjønner. Var litt "tap" for deg å "dumpe" henne siden du satt igjen med ingen å pule på, mens hu hadde han hu var "utro" med? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg fant dame kort tid etter det. No worries. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Gå i dusjen etter sex og spyl med dusjhodet oppi vaginaen.Ja jeg vet mange sier man ikke skal gjøre det, men det er eneste måten jeg føler jeg blir skikkelig ren på. Da blir jeg kvitt all sæden og selv om jeg ikke har hatt sex også så slipper jeg at trusa er hvit etter ett par timer Anonymous poster hash: f9697...a8a Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg