Arve28 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har brukt Adobe Premiere i mange år, men nye ting dukker opp hele tiden og jeg har ikke helt fått dreisen på dette.Etter at jeg har skaffet meg Gopro Hero 3+ Black Edition og tar film i Protune så skulle jeg hatt en preset til fargekorigering. Finnes det noen?Til Canon 5DmkIII og 7D fant jeg denne: http://www.dslrfilmnoob.com/2011/04/30/film-look-technico...ure-style/Noen som har noe erfaringer med disse i kameraene?Hvordan presets/plugin/color correction broker dere? På Canon 5DmkIII bruker jeg raw format. Picture style har ikke noe innvirkning her. Men hvordan er det når jeg har kamera I raw og tar video? Vil Cinestyle fungere her?Har så mange spørsmål rundt dette at jeg ikke vet hvor jeg skal starte:)Så fortell det du vet eller kan linke til bra sider. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Picture styles vil fungere til Raw om du bruker Canons egen software DPP - Adobe kan ikke lese picture styles-dataene. Hvis du vil bruke picture styles til foto - bruk DPP til Raw-konverteringen og eksporter derfra til for eksempel TIFF. Om du har satt stillbilder til Raw, JPEG, Raw+JPEG eller hva pokker har ingen effekt på video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå