blackfish13 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Problemet er at det popper opp bokser på sidene med reklame og lignende og under så står det: Ads by Media Player Ad Option. De er veldig irriterende og de tror jeg gjør at jeg ikke kan trykke på alt på Battlelog også. Jeg bruker normalt Google Chrome men det er likt på Mozilla Firefox. Hvordan kan jeg fikse dette eller få det bedre på en måte? Her er et eksempel på Diskusjon.no som er irriterende:Edit: OIOIOI!!! jeg føler meg som en noob nå -.- det var bare til og trykke på Ad Option også på en ting der så deaktiver, at jeg ikke så den -.-Men jeg tok feil med at battlelogen til battlefield 4 ble da fikset for det gjorde den ikke Det som er problemet nå er at jeg ikke kan trykke på noen ting bortsett fra Soldier, Multiplayer og det der. Jeg kan trykke på Multiplayer men ikke trykke på serveren på listen elle pilen til server filteret eller noe, skriften blir bare litt blå når jeg trykker og det blir helt blå vis jeg dobbelklikker som det er en vanlig tekst. Noen som vett hva jeg kan gjøre med det?Edit: problemet tror jeg løste seg selv Endret 30. januar 2014 av blackfish13 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Pirk: det heter nettleser eller web browser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå