AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg går på Venlafaxin mot angst/depresjon og har nå brukt dette i over to år.Har gradvis økt dosen hele tiden, men nå merker jeg at det er jo ikke mer menneske igjen i meg lenger.Jeg er konstant sliten, kan sove 16-20 timer for dagen uten problemer, har null humør igjen og alt er rett og slett ett ork.Jeg begynte med 70mg for dagen, men er nå på 300mg.Glemmer jeg dosen eller tar den noen timer for sent er jeg ødelagt av bivirkninger i to dager etterpå.Kan noen anbefale tilsvarende medisiner? Ønsker virkelig å komme vekk fra dette. Anonymous poster hash: 3d675...085 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Snakk med legen din om det. Sammen med lege og evt. psykiater kommer dere fram til en medisin og en dosering som fungerer for deg. Dette kan ta en del tid, men det er viktig å gi tilbakemelding til legen om virkninger og bivirkninger. Ingen her på forumet kan hjelpe deg med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå