Feh Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Selv om jeg ikke liker den selv, men ferdigblanda Bacardi Razz og 7UP (?) som selges på polet er vel den av de ferdigblanda som ligger nærest det å blande selv. Resten smaker forferdelig. Lenke til kommentar
t-dog Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 kjør på med likører eller sour mix eller lingdene, bare spør på polet etter oppskifter eller innsparsjon ! billig sprit som kalinka kan jo godt brukes i klassiske drinker som fek.s mojito, tequllia sunrise oglong island! lykke til.! Vel, ikke for å være prippen, men nå skal vel Tequila sunrise lages med nettopp tequila, ikke en utvannet vodka. Ellers vil jeg si at det ikke er alt for mye godt på markedet for en 18-åring. Få en eldre kar til å kjøpe deg en Captain Morgan Spiced Gold. Du kommer ikke til å angre. joda du har rett i at man skal bruke tequilla og rom i mojito og ditt og datt, men vis du ikke vil bruke mye eller ikke får tak i orntlige saker, kan man jo gått prøve og lage en slags etter ligning! minttu!!! ISKALD! ikke bland ut med noe! sykt godt! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Sprit,battery,iste fersken og et par sitrondråper oppi Eller noen sol øl med lime oppi <3 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Anbefaler også teknert Te med sprit, det er godt Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Vodka med battery/redbull eller annen energi drikk. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kakao med en liten skvett Minttu oppi. Kjerringene blir helt vill i fletta av den. Livsfarlig av mange årsaker. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Kakao med en liten skvett Minttu oppi. Kjerringene blir helt vill i fletta av den. Livsfarlig av mange årsaker. Min humor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå