Gå til innhold

Iphone 5s - Slå av datatrafikk / snarvei


Anbefalte innlegg

Nettopp fått iphone 5s fra jobben, og en ting jeg har lagt merke til allerede (hadde s2 før) er at det er ingen snarvei til å slå av datatrafikk fortere ? Du må inn på innstillinger - > datanettverk -> og her slår du av datatrafikk.

Jeg ser det er en mulighet å slå av wifi med å dra fingeren fra bunnen og opp. Men finnes det ingen apper eller noe som kan gjøre dette fortere? Merker jeg savner litt av den fleksibiliteten for å styre telefonen litt

Endret av realbunny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har BT, WiFi og 4G på hele tiden. Min holder 2-3 dager jobb-bruk, 3-4 dager fri/ferie. Ser ikke behov for å slå dette av og på.

 

Da har du rimelig god 4G-dekning i området ditt. Eller en helt unik iphone. Eller en svært behagelig jobb :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Da har du rimelig god 4G-dekning i området ditt. Eller en helt unik iphone. Eller en svært behagelig jobb :p

Check (+ WiFi). Neppe. Check (men ikke pga lite telefonbruk)!

Jeg bruker ikke telefonen mye på jobb, men andre kommunikasjonsmidler (for det meste Lync, både til personlige meldinger og videokonferanser). Synker epost (flere konti) jevnlig, surfer og bruker mange apper, men bruker PC og tablet når det passer bedre til behovet. Derfor holder min leeeenge, selv om alt står på hele tiden.

Lenke til kommentar

Nettopp fått iphone 5s fra jobben, og en ting jeg har lagt merke til allerede (hadde s2 før) er at det er ingen snarvei til å slå av datatrafikk fortere ? Du må inn på innstillinger - > datanettverk -> og her slår du av datatrafikk.

 

Jeg ser det er en mulighet å slå av wifi med å dra fingeren fra bunnen og opp. Men finnes det ingen apper eller noe som kan gjøre dette fortere? Merker jeg savner litt av den fleksibiliteten for å styre telefonen litt

 

Det burde det faktisk ha vært. :omg: Mye mer nyttig enn den i hurtigmenyen for Wi-Fi...

Lenke til kommentar

Så de har altså ikke fått inn datatrafikk på hurtigmenyen..

Har de noen knapp for å slå av "sync"?

 

Jeg slå alltid av Wifi og Data på natten, da jeg ikke vil bli vekket at at noen skriver til meg på facebook, eller at jeg får en epost.. Men jeg har snarveier over alt til å gjøre dette, trenger ikke låse opp telefonen engang..

Lenke til kommentar

Så de har altså ikke fått inn datatrafikk på hurtigmenyen..

Har de noen knapp for å slå av "sync"?

 

Jeg slå alltid av Wifi og Data på natten, da jeg ikke vil bli vekket at at noen skriver til meg på facebook, eller at jeg får en epost.. Men jeg har snarveier over alt til å gjøre dette, trenger ikke låse opp telefonen engang..

 

Du har snarvei til "ikke forstyrr", som skrur av lyder på meldinger osv mens du sover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...