Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har bare pekt på at argumentene hans har røtter i nasjonalsosialistisk tankegang, .. http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_fallacy Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Angrip argumentene hans, istedet for å prøve å ødelegge kredibilliteten hans. Denne delen av forumet domineres av en del mennesker som har ganske "ekstreme" meninger i forhold til resten av befolkningen, enten den ene eller andre veien. Mye er svært virkelighetsfjernt, uten å gå på personer her. Å være mot innvandring til Norge er ikke det samme som å ha nynazistiske tendenser. Hans meninger er nynazistiske. Tar utgangspunkt i en mye mer heavy versjon enn hva du har for eksempel... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har bare pekt på at argumentene hans har røtter i nasjonalsosialistisk tankegang, samt illustrert dette ved å linke til en side hvor han er svært aktiv, nemmelig på det nynazistiske nettstedet fyret.nu Det første er greit, fordi det tar utgangspunkt i argumentene han faktisk presenterer. Men det andre er som Alfadir sier en variant av "guilt by association": "fyret.nu er nazistisk, Robert poster på fyret, ergo er Robert (evt. hans meninger) nazistisk(e) også." Men jeg har lest kommentarene hans, og de er nasjonalsosialistiske... Dette er ikke "å ta mannen og ikke ballen". Dette er kun å opplyse om hva slags meninger han har og benevne fargen på dem, og opphavet. Jo, det er å ta mannen. Du kaller ham i praksis nynazist, og "beviser" det ved å si at du har sett ham på en - ifølge deg - nynazistisk side. Meningene hans - utover hva han gir uttrykk for her på forumet - er irrelevante for å møte hans argumenter i denne tråden, og tjener bare til å kategorisere ham som person. Geir Han gir også uttrykk for dette her i denne tråden om at han er nynazist. Han er både nasjonalist (av rasistisk karakter) og han er sosialist. 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Jeg har bare pekt på at argumentene hans har røtter i nasjonalsosialistisk tankegang, .. http://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_fallacy Hehe. Vel... Så om jeg peker på at du er en anarkist, og at det er derfor du uttaler deg som du gjør i ulike debatter, så vil jeg begå denne Genetic fallacy? Endret 3. februar 2014 av turbonello Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Men jeg har lest kommentarene hans, og de er nasjonalsosialistiske... Så lenge det er kommentarene hans - her i tråden - du angriper, så er det relevant hvilken ideologi de representerer. Han gir også uttrykk for dette her i denne tråden om at han er nynazist. Hvor sier han det? Om han selv sier "Jeg er nynazist" så har han åpnet for debatt om det. Men det kan jeg ikke se han har gjort. Og har han ikke det, så er hans personlige overbevisning nettopp det, personlig. Han er både nasjonalist (av rasistisk karakter) og han er sosialist. Mener du - om hans person. Men det er altså hans argumenter du skal argumentere mot (eller med). Geir Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Angrip argumentene hans, istedet for å prøve å ødelegge kredibilliteten hans. Denne delen av forumet domineres av en del mennesker som har ganske "ekstreme" meninger i forhold til resten av befolkningen, enten den ene eller andre veien. Mye er svært virkelighetsfjernt, uten å gå på personer her. Å være mot innvandring til Norge er ikke det samme som å ha nynazistiske tendenser. Egentlig så er alt dette et resultat av at han sa: "Dere finner meg på nettet" Og jeg svarte at: "Ja, hans favoritt-nettsteder er det nynazistiske fyret.nu og dokument.no Så får jeg nå "kjeft" for å ha begått en logisk feil... 1 Lenke til kommentar
tefe234 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 EN AV GRUNNENE for at ikke Dilmorat Zaitov ble sendt ut av landet er fordi at han ikke hadde stor nok tilknyttning til samfunnet. Han kan beherske norsk på lik linje som vi nordmenn snakker norsk. Grammatikken her ikke helt på topp, men fremdeles enormt god til og bare ha bodd her i litt over 4 år. Han fullførte grunnskolen og eksamen med et snitt på nesten 4. En person som er enormt dyktig med unger, arbeidsvillig og er en åpen person. Når jeg ble kjent med Dilmorat var han ikke like åpen som han er nå. Han var utrygg og stoler ikke på noen. Blir han i Kasakhstan er hele livet han ødelagt. Han har ingen statsborgerskap og er dermed papirløs. Her i Norge har vi en kommune som kjemper for å få han tilbake! Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Joda - men husk på at din beste venn Dima muligens har forlatt en tidligere venn i Kazakhstan før han kom hit til Norge. Hvem kommer da først? Du eller Dimas venner i Kazakhstan - som mer enn gjerne vil ha ham tilbake? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå