Zalamzalam Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei! Har en Acer Aspire E1-571 som ikke vil laste sider. Det står at alt er i orden på trådløs ikonet og når jeg feilsøker finner pcen ingen problemer. Jeg får altså ikke lastet noen sider. Trådløs nettet fungerer på alle mobiler, ipader og pcer i huset unntatt denne. Når jeg kobler til med kabel fungerer det knirkefritt også med denne pcen. Har prøvd diskfragmentering, instalere inn Windows på nytt, slette cookies, deaktivere trådløsenheten, slått modemet av og på flere ganger og gjennoppretting. Tyder vel kanskje på at noe er galt med nettverkskortet men hvordan får jeg ordnet dette? Mistenker kanskje at windows 8.1 oppdateringen kan ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Windows 8.1 kan nok, og har nok, mye med det å gjøre, ja.... Last ned og oppdater alle drivere for Windows 8.1... Hvis ikke det fikser saken, så prøv å installer WiFi driveren for Windows 7 istedet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå