AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Lurer på om jeg skal kjøpe en gave eller ikke på Valentines? Hvor normalt er det å gi en gave? Har en plan for dagen, men lurer på om jeg skal kjøpe noe i tillegg. Skal spise og bo hotell osv, tenkte jeg skulle koste på oss litt luxus. Er ikke akkurat billig bare det. Men sånn generelt forventer dere jenter en gave på valentines? Anonymous poster hash: 2dda4...184 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg forventer ingenting, men i år skal vi gi gaver - siden det er koselig. Vi gir hverandre gaver ganske ofte da. Har egentlig vært motstander av valentine's day, men er koselig å gjøre noe romantisk sammeb. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er ikke blomster en gave nok? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er jente og er helt motstander av valentines, så siden du allerede har kjøpt så sinnsykt mye allerede så tenker jeg at du har gjort mer enn nok. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg har alltid vært motstander selv, siden det er en importert høytid. Man kan være romantisk når som helst. Jaja, gave i år da Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er motstander av valentines og halloween. Dette er noe tull folk har hentet fra USA for å ha noe å bruke penger på IMHO. Jeg har dessuten store nok problemer med å finne på hva jeg skal kjøpe til folk til bursdag og jul, så da ser jeg ikke vitsen med en valentinesdag i tillegg. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg gir meg selv til min kone som gave. Noe bedre kan hun ikke få 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Blomster viss de skulle vært noke. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kjæresten og jeg kjøper ikke gave til hverandre. Vi bruker heller pengene på god middag og noe godt i glasset, gjerne akkompagnert av en film vi begge liker (ikke rom-kom). 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jeg har alltid vært motstander selv, siden det er en importert høytid. Man kan være romantisk når som helst. Jaja, gave i år da Jeg er motstander av valentines og halloween. (..) Ikke bare er de importert, men jeg misliker hvor kommersielt det er blitt. Jeg blir gal av butikkene! Det samme gjelder mor- og farsdag. Og det er ikke det at jeg ikke liker å feire verken kjærligheten eller foreldrene mine, men hva skjedde med å sette pris på folk i hverdagen? Må det være glitter og plastikk? Jeg setter pris på både oppmerksomhet, blomster og gaver altså, men jeg skjønner ikke styret.. Min er hakket mer glad i Valentines Day enn det jeg er, men jeg tror ikke jeg får mer enn kanskje en ekstra hilsen av et enkelt slag. Jeg "planlegger" å sette pris på både han, venner og familie slik jeg pleier. TS, jeg syns at hvis du varter opp med hotellopphold så er det mer enn nok luksus på en februarfredag Er jenta di veldig opptatt av Valentines? For med mindre hun har gitt inntrykk av det, så tviler jeg på at hun forventer gave/noe mer. Endret 1. februar 2014 av Samara Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Man kan helt fint sette pris på hverandre utenom også og skape seg egne dager eller ta det spontant Man må jo ikke gi store ting eller mye heller. Noen ganger er det lite som skal til 2 Lenke til kommentar
ceau Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvis det ikke blir for mye, hva med å legge blomster og litt sjokolade på sengen på hotellrommet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå