Kuuket Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Heisann, har problemer med spill etter jeg byttet grafikk kort. Når jeg prøver og spille CSS og CSGO + andre spill, blir bare skjermen svart i ca 3 sek. Også kommer jeg tilbake til skrivebordet.. Battlefield 4 kommer det opp at spillet ikke støtter directx 10 men, jeg har directx 11.. Det funket å spille før jeg skiftet skjermkort. Har slettet de gamle driverne til det gamle skjermkortet, og er ganske sikker på at jeg har fått bort alt, da jeg har brukt program og slettet det jeg har funnet av drivere selv. Specs: HK: gigabyte 990XA-UD3 CPU: AMD 8350 GPU: XFX Radeon R9 280X OS: WIN 7 ultimate Har søkt på google etter svar også, men ingenting som har funket.. Endret 31. januar 2014 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har du prøvd å fjerne alle gamle drivere og restarte maskinen før du la inn nye? Hvis ikke det hjelper ville jeg formatert maskinen og lagt inn windows og drivere på nytt. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Ja har fjernet de Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Det løste seg ved og installere driveren til grafikk kortet for 3 gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå