Gå til innhold

Tre jenter, en ferie, en felles tatovering


Oneness

Anbefalte innlegg

Hei dere kreative sjeler der ute!

 

Jeg og to venninner skal til Ibiza i juni, og bare feste, drikke, bade, sole oss og ha det helt heeelmaks! Vi har også funnet ut at vi vil ta en liten tatovering, ikke noe stort, og ikke en som viser så vanvittig godt (eks fotbladet, akilles..) Bare for å ha det som minne, og hvor gøyt vi haddet det. Da har vi komt på idéer som en drink, ei sol, osv, men ingen av de tingene er noe som er "sjeldent", eller som indikerer at det var akkurat VI som reiste.

 

Så da lurer vi på om det er noen her inne som har god fantasi og er kreative, som vil hjelpe oss? :-) Håper på mange kule, crazy idéer

 

:green::tease:

 

Peace out!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ta tatoveringen helt på slutten av ferien, da man helst ikke skal sole seg eller bade med en ny tatovering.

 

Eller er jo trekløver en ok tatovering...

 

Tja, ville ikke forvillet meg inn i et amerikansk herrefengsel med en slik. :p

 

Hvordan skal de egentlig klare å forville seg inn i et amerikansk herrefengsel? :)

Lenke til kommentar

 

 

Ta tatoveringen helt på slutten av ferien, da man helst ikke skal sole seg eller bade med en ny tatovering.

 

Eller er jo trekløver en ok tatovering...

 

Tja, ville ikke forvillet meg inn i et amerikansk herrefengsel med en slik. :p

 

Hvordan skal de egentlig klare å forville seg inn i et amerikansk herrefengsel? :)

 

Hysj med deg og slutt å ødelegg moroa. Tenkte selvfølgelig på menn. :tease:

Lenke til kommentar

Når du må spør andre etter hvilken tattovering du skal ta så må jo du også skjønne at du bør vente noen år før du skaffer deg en.

 

 

Mitt råd er å ordne dere en tur som er så pass futt i at dere ikke trenger en halvgjort tattovering for at den ikke skal gå i glemmeboka...

Endret av alfred2244
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...