EngineeringStudent Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Hei Jeg lurte på hva folk synes om jakker med skinn armer for MENN? Det er mange kjendiser og andre folk som bruker disse jakkene, og synes de er fine selv. Men hva synes dere andre? Kan de bli litt for feminin for menn? eller er det tøft? All svar mottas med takk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Grusomt. Ikke feminint, ikke tøft. Bare grusomt. 2 Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 sært konsept som ikke ser bra ut Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Har ikke sansen for det verken på jenter eller gutter. For øvrig er "skinn armer" i ett ord. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 For øvrig er "skinn armer" i ett ord. Strengt tatt med bindestrek "Skinn-armer" Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 For øvrig er "skinn armer" i ett ord. Strengt tatt med bindestrek "Skinn-armer" Feil det og, er skinnarmer. Ser uansett teit ut på begge kjønn. Lenke til kommentar
Populært innlegg Essem Skrevet 30. januar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Dere tar feil alle sammen. Det heter skinnermer. 14 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Fantastisk stygt var det uansett. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 31. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2014 Det er bare æsj. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Tror ikke jeg kunne ha gått med det selv, men jeg syns ikke det er stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå