TorVidle Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Fin stemning i "Merle". etterbehandlingen fungerer fint i det bildet. Golden Stars ble spon on. Vakkert og veldig fint komponert. Merle er nok min egen favoritt foreløpig av de jeg har postet til nå. Takk for tilbakemeldingen, det er alltid koselig når noen av bildene faller i smak Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 "Silver Moonlight" 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Mye spennende lys og farger i bildene dine.....mange ulike himmel-nyanser også. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 "Stormskyer" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Mye spennende lys og farger i bildene dine.....mange ulike himmel-nyanser også. Takk for kommentaren Det er mye spennende lys her på Jæren - i tilegg har jeg en forkjærlighet til dramatiske kontraster i lys og himmel som ofte oppstår her ute ved havet. Tor Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Lys/skygge/kontrast kan vel sies å være "tema" her, syns du lykkes veldig bra med å skape severdige bilder Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Likte stormskyene spesielt godt, igjen fine lys og skygge/silhuetter. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Lys/skygge/kontrast kan vel sies å være "tema" her, syns du lykkes veldig bra med å skape severdige bilder Takk for kommentaren Ja, blir ofte store kontraster å finne i bildene mine, jeg liker inntrykket og stemningen dette gir. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Likte stormskyene spesielt godt, igjen fine lys og skygge/silhuetter. Koselig at du likte inntrykket - nå er vi ganske heldige her på Jæren med det spesielle lyset vi har her pga landskapets utforming og nærhet til åpent hav. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 "Timeless in Mind and Reality" 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fin gammel årgang - blir historisk den der. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Festen så lang er gjennomført med stil, dagens bilde er ikke noe unntak. Møllehuset er en favoritt og om fargene på agurkhotellet så er det bare å si "me like"! Det eneste lille jeg reagerer litt på er en liten sak på dagens bilde. Jeg vet ikke om det er reflekser i bilens frontvindu som gjør det, men de hvite "flekkene" på sjåførens ansikt/hår synes jeg blir litt forstyrrende. Utenom det så passer det perfekt i svart/hvitt. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Fin gammel årgang - blir historisk den der. Kunne godt tenkt meg et eksemplar av den ja, det er ikke så mange igjen i såpass god tilstand som denne. Tor Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 "Silver Moonlight" er aldeles nydelig! Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Festen så lang er gjennomført med stil, dagens bilde er ikke noe unntak. Møllehuset er en favoritt og om fargene på agurkhotellet så er det bare å si "me like"! Det eneste lille jeg reagerer litt på er en liten sak på dagens bilde. Jeg vet ikke om det er reflekser i bilens frontvindu som gjør det, men de hvite "flekkene" på sjåførens ansikt/hår synes jeg blir litt forstyrrende. Utenom det så passer det perfekt i svart/hvitt. Mange takk for kommentaren, den var hyggelig å få . Angående dagens bilde er det nok reflekser i vinduet - som en ser av andre detaljer i lakk og krom er det rimelig sterkt lys som faller inn samlet lavt i en vinkel. Det er mulig jeg kunne dempet de litt mer i vinduet, men de "ligger" litt komplisert til for å clones/dempes enkelt bort. Jeg får tenke litt på det og se hva jeg gjør. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 "Silver Moonlight" er aldeles nydelig! Hyggelig at du likte det , jeg måtte jobbe rimelig hardt med det bildet for å få dempet nesten utbrente områder, lyset var såpass (sølv)skarpt i refleksene i bølgene at det var såvidt jeg klarte å berge det. Men til slutt ble jeg fornøyd med resultatet. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Har vært litt fraværende i det siste, så jeg tar meg friheten å legge inn 2 i dag i stedenfor. "River of Fairytales" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 "Trolldalsporten" 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 "Spotlight" (Solastranden) 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Fremdeles på lys og skygge og kontraster ser jeg - og fremdeles mye bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå