yoshi-yoshi Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 I jobb intervju så stiler de ofte: du kan jo begynne å fortelle litt om deg selv? Hva skal jeg si da? Skal jeg fortelle min private liv som for eks:Jeg heter ..og er 16 snart 17.. jeg gikk på håndball.. og jobbe det... jeg går på h..videregående skole på 1.året... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Du skal enkelt og greit fortelle litt om deg selv. Så ja, alder kan jo være en av tingene du kan nevne. Trenger nødvendigvis ikke å snakke så mye om privatliv, men andre ting som f.eks hobbyer. Kan også nevnes Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Du kan tenke deg at selskapet ikke bare ansetter en arbeidskraft, men også en kollega som man skal kunne samarbeide med - også sosialt. Da er det en fordel for dem å kjenne deg litt før du kommer til intervjuet. Lenke til kommentar
yoshi-yoshi Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 Du kan tenke deg at selskapet ikke bare ansetter en arbeidskraft, men også en kollega som man skal kunne samarbeide med - også sosialt. Da er det en fordel for dem å kjenne deg litt før du kommer til intervjuet. Å jaa, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå