Anzure Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Se dette bildet. Du ser sikkert jeg har 480MB utildelt på disk 0. Hvorfor kan jeg ikke utvide systemvolumet på disk 0? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hos meg heter det volumet "Reservert av system". Antar at det er et volum som systemet reserverer for å ha plass til evt oppdateringer osv. Men dette er ren tipping bare så det er sagt.mvh. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Hos meg heter det volumet "Reservert av system". Antar at det er et volum som systemet reserverer for å ha plass til evt oppdateringer osv. Men dette er ren tipping bare så det er sagt. mvh. Nei, jeg tok selv å reduserte systemvolumet, men det går ikke å utvide det tilbake. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Du må flytte X: til slutten av disken så den ledige plassen kommer etter systempartisjonen. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Du må flytte X: til slutten av disken så den ledige plassen kommer etter systempartisjonen. Hva mener du med det? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg er usikker på om disk manager/diskbehandlig kan gjøre dette. I diverse andre tredjepartsprogrammer kunne du bare dratt X: bort til høyre. Da hadde du fått den ledige plassen mellom C: og X:. Etter det kunne du ha utvidet C: så den går helt til der X: starter. Mulig Minitool Partition Wizard kan gjøre det. Det er gratis. Edit: Sagt på en annen måte: Du får ikke utvida C: fordet X: ligger i veien. Endret 30. januar 2014 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg er usikker på om disk manager/diskbehandlig kan gjøre dette. I diverse andre tredjepartsprogrammer kunne du bare dratt X: bort til høyre. Da hadde du fått den ledige plassen mellom C: og X:. Etter det kunne du ha utvidet C: så den går helt til der X: starter. Mulig Minitool Partition Wizard kan gjøre det. Det er gratis. Edit: Sagt på en annen måte: Du får ikke utvida C: fordet X: ligger i veien. Brukte Minitool Partition Wizard, det fungerte fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå