Gjest medlem-207017 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei! Har to spørsmål jeg virkelig håper noen kan hjelpe meg med. På vgs har jeg hatt av programfag: vg1 r1 fy1 kj1 bi1 vg2 r2 bi2 spansk3 Tog internasjonal engelsk og samfunnsfaglig engelsk på vg3 itillegg som privatist (slik at jeg skulle kunne bytte programområde til samf, språk og økonomi - har da fordypning i 2 programfag i dette, engelsken og spansken - slik at jeg kunne erstatte de to fagene med begge biologifagene. viste seg at dette ikke gikk pga en spesiell regel, som jeg fikk vite etter at eksamen var unnagjort... var rådgiveren på skolen som ga meg feilinformasjon. de sa imidlertidig at jeg skulle tatt et samf/språk/øk fag til, da kunne jeg erstattet dem med bio-fagene... Har prøvd å kontakte skolen samt eksamenskonsulent, men de svarer ikke, så tyr til hjelp fra dere. 1. Stemmer det at jeg kan ta et samf/øk/språk fag til for å få erstattet bio-karakterene? 2. Hvilke samf/øk/språkfag er enkle å ta? Hilsen ei jente som trenger sårt med hjelp.. Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 1. Det har jeg dessverre ikke noe svar på. 2. Sosiologi er et veldig lett fag hvis du er veldig motivert til å ta et samfunnsfaglig retning. Jeg kan også anbefale deg markedsføring og ledelse. Skal visst nok ikke være så vanskelig, men du må nok ha et kurs i det. Sosiologi er et lese fag Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det fordi du ikke har tatt spansk 2 som programfag, men som fellesfag at det ikke tells? Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er det fordi du ikke har tatt spansk 2 som programfag, men som fellesfag at det ikke tells? Det stemmer! Veldig kjipt, da jeg fikk vite det altfor sent Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 1. Det har jeg dessverre ikke noe svar på. 2. Sosiologi er et veldig lett fag hvis du er veldig motivert til å ta et samfunnsfaglig retning. Jeg kan også anbefale deg markedsføring og ledelse. Skal visst nok ikke være så vanskelig, men du må nok ha et kurs i det. Sosiologi er et lese fag Vurderte sterkt sosiologi! Alltid elsket samfunnsfag. Men falt på psykologi. Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Psykologi er et bra valg, kanskje litt mer krevende tenker jeg. Du får ha lykke til det da, og håper ordner seg på din vegne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå