Joachim_F Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Rad Crew har snakket med mannen bak musikken i Remember Me og Assassin's Creed 4: Freedom Cry.Podkast: Rad Crew # 158 Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg bare visst Golden Axe: Beast Rider kom til å være på listen...... 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 yess! Ny rad crew Sykt sweet. 1 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Flott program, som vanlig. Spillmusikk er jo et tema dere gjerne kunne lage en feature på. Kanskje en top 5 over tidenes beste spill-soundtracks. Eller: Hvilke fem spills soundtracks har hatt strkes påvirkning på deg, den gang du spilte de. Fra toppen av hodet, tror jeg min liste ville innholdt disse: WOW, HoMM 3, Baldurs Gate, Skyrim og Anchronox. Ellers har jeg ikke fått svar på min forslagsmail til dere om Let's Plays, har dere fått mitt innspill? 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Flott program, som vanlig. Spillmusikk er jo et tema dere gjerne kunne lage en feature på. Kanskje en top 5 over tidenes beste spill-soundtracks. Eller: Hvilke fem spills soundtracks har hatt strkes påvirkning på deg, den gang du spilte de. Fra toppen av hodet, tror jeg min liste ville innholdt disse: WOW, HoMM 3, Baldurs Gate, Skyrim og Anchronox. Ellers har jeg ikke fått svar på min forslagsmail til dere om Let's Plays, har dere fått mitt innspill? Det er en kjempegod idé til Topp 5! Beklager hvis jeg ikke har svart, skal sjekke det ut umiddelbart i innboksen her. Mye å følge med på etter hvert som vi har vokst litt. Men jeg lover at ALT blir lest. Jeg ser nå at jeg HAR mottatt mailen. Skal svare på den ASAP 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Eg lyt prøve Golden Axe: Beast Rider. Nokre påstår spillet er meir rundt 7 av 10, enn rein slakt... Har du spillt heile spillet Jostein? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Enda en dårlig "nyversjon" er Final Fight: Streetwise. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Enda en dårlig "nyversjon" er Final Fight: Streetwise. Oh shit! du har helt rett. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Sykkt schweet. Savner Rad Crew Neon på en fredag, men dere kjører vel en biweekly greie. Endret 31. januar 2014 av Big aim Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Sykkt schweet. Savner Rad Crew Neon på en fredag, men dere kjører vel en biweekly greie. Helt riktig min gode mann, Rad Crew Neon er tilbake førstkommende fredag med en Indiana Jones-spesial. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er det mulig for dere å legge ut en versjon uten bakgrunnsmusikk ? Jeg opplever den som forstyrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå