Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

stilig bil til 50-80.000

Rubenevo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Nå må dere slutte å tulle, Honda er en av de bedre, om ikke den beste bilen fra Japan.

Nå snakker vi ikke om Honda generelt, men æra av Honda Accord som ble produsert i Storbritannia i samarbeid med Rover.

Obviously fanboy is fanboy. :tease:

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt Honda faktisk. Men har nok tenkt tanken, ja. Men Tyskersyka tok meg først. Men å skrive at Honda ikke har gode biler på bakgrunn av et samarbeid med Rover blir jo litt rart. Og det som var feil med Rover, stort sett alt mellom skiltene foran og bak, var det nok Rover fabrikken selv som sto for. For det er jo ellers rart at Honda som historisk har en liten feilrate på sine biler plutselig skulle få mye feil ved at de byttet et merke i fronten?

og for all del, prøv gjerne en Civic før dere synser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en Toyota Celica T23 - VELDIG fornøyd! sportselig og greit sprek med 143HK (kan også skaffet i Tsport med 193HK!) 1,8 Liters med 6 trinns manuell. 2 dørs- men 4 seter (dårlig plass til de 2 baki) men de som sitter foran sitter som konger!bagasjeplassen er helt grei.

Det er jo en Toyota og vil være vanskelig å ta liv av (snakker av erfaring- kjørt 1ÅR med rådebank!!!)

Lenke til kommentar

Hahah, får du ikke vondt inni deg når du kjører Kent? :p

er litt lei denne fæle lyden- regna egentlig at motoren skulle sprenge etter en ukes tid- men den bare varer å varer- ser ikke grunn til å fikse motor/bytte motor til 20 K når bilen går nesten like bra :p nå er dette mer en bruksbil som ikke er av den strøkne sorten ;)

Lenke til kommentar

kommer fort på hvor du kjøper, kvaliteten (km feks) på motoren og om jeg gjør det selv - noe jeg fint kan klare da jeg og noen venner har gjort dette flere ganger :)

Men ser ikke helt greia å koste på bilen penger når jeg nesten ikke går i noe + verdi på bilen og den kjører i den tilstanden nå.

Forsikring på bilen var ikke billig! nærmere 60-70K i året for full kasko når forsikringen står på meg uten noe bonus og fører under 23 år, nå står den på fattern med kun ansvar og må ut med nærmer 900 kr i mnd :)

Men tror ikke denne tråden handlet om bilen min :))

tilbake til tråden folks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...