Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Nå må dere slutte å tulle, Honda er en av de bedre, om ikke den beste bilen fra Japan. Nå snakker vi ikke om Honda generelt, men æra av Honda Accord som ble produsert i Storbritannia i samarbeid med Rover. Obviously fanboy is fanboy. Endret 7. februar 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har aldri hatt Honda faktisk. Men har nok tenkt tanken, ja. Men Tyskersyka tok meg først. Men å skrive at Honda ikke har gode biler på bakgrunn av et samarbeid med Rover blir jo litt rart. Og det som var feil med Rover, stort sett alt mellom skiltene foran og bak, var det nok Rover fabrikken selv som sto for. For det er jo ellers rart at Honda som historisk har en liten feilrate på sine biler plutselig skulle få mye feil ved at de byttet et merke i fronten? og for all del, prøv gjerne en Civic før dere synser. 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Civic med vtec motor går ihvertfall godt, det burde finnes noen av de til din prisantydning Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har en Toyota Celica T23 - VELDIG fornøyd! sportselig og greit sprek med 143HK (kan også skaffet i Tsport med 193HK!) 1,8 Liters med 6 trinns manuell. 2 dørs- men 4 seter (dårlig plass til de 2 baki) men de som sitter foran sitter som konger!bagasjeplassen er helt grei. Det er jo en Toyota og vil være vanskelig å ta liv av (snakker av erfaring- kjørt 1ÅR med rådebank!!!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kanskje på tide å fikse rådebanken Kent? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har han kjørt med rådebank i et år er det antageli like greit å bytte motor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hahah, får du ikke vondt inni deg når du kjører Kent? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Celicaen er jo et bra alternativ. Men sjekk forsikring før du går i gang med kjøpet. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Som Mercedes mann kan jeg anbefale CLK klasse med 200 kompressor motor,disse er meget gode biler som har veldig lite feil.Rust er heller ikke stor problem på disse heller.Selv om det er en coupe så er det nok plass for 4 stk i bilen. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hahah, får du ikke vondt inni deg når du kjører Kent? er litt lei denne fæle lyden- regna egentlig at motoren skulle sprenge etter en ukes tid- men den bare varer å varer- ser ikke grunn til å fikse motor/bytte motor til 20 K når bilen går nesten like bra nå er dette mer en bruksbil som ikke er av den strøkne sorten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hahah, skjønner Men en ny motor kan vel ikke koste 20k?! Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kommer ann på hvor du skal skaffe den fra det, og tillstand selvfølgelig, men burde være mulig å få motor billigere enn det, men så er det jo om man kan gjøre jobben selv eller ikke da, det har mye og si for sluttsummen. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 kommer fort på hvor du kjøper, kvaliteten (km feks) på motoren og om jeg gjør det selv - noe jeg fint kan klare da jeg og noen venner har gjort dette flere ganger Men ser ikke helt greia å koste på bilen penger når jeg nesten ikke går i noe + verdi på bilen og den kjører i den tilstanden nå. Forsikring på bilen var ikke billig! nærmere 60-70K i året for full kasko når forsikringen står på meg uten noe bonus og fører under 23 år, nå står den på fattern med kun ansvar og må ut med nærmer 900 kr i mnd Men tror ikke denne tråden handlet om bilen min ) tilbake til tråden folks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå