Spartapus Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg gidder ikke å spekulere i sånt, jeg bare gir et seriøst og oppriktig svar og så får det være opp til TS hva han/hun får ut av det. Det er uansett ikke noe gøy å trolle hvis man ikke klarer å utløse noen kontrovers. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg gidder ikke å spekulere i sånt, jeg bare gir et seriøst og oppriktig svar og så får det være opp til TS hva han/hun får ut av det. Det er uansett ikke noe gøy å trolle hvis man ikke klarer å utløse noen kontrovers. Jeg bruker også å prøve å gi et seriøst svar - like greit det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Trolling eller ikke, det er en interessant problemstilling. 1 Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Om hun savner jobben sin kan hun vel jobbe litt deltid innimellom? Om kjæresten ikke har noe imot det. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Gå tilbake til jobben og bruk deler av pengene du tjener på å kjøpe hans kjærlighet - win, win! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Videre undrer jeg på hva i all verden det er å savne med å være ett menneske til salgs for en slant penger og som "alle" kan ligge med bare de betaler. (Eller hadde du standarder?") Det at du var flink er jo liksom ingen unnskyldning. Du har jo fremdeles sex? Du er jo fremdeles flink med den nye kjæresten. Siden du virker fornuftig nok til ikke å bedra kjæresten så får du nesten bare leve med savnet av å være ettertraktet? Du var nok ikke mer ettertraktet enn andre horer uansett. Det var vel bare blant ett par faste kunder. Nå er du ikke til salgs lengre. Det er bare å leve med det. Man ofrer mye for noen man elsker, og enkelte ting må man tåle å savne livet ut. Det høres i grunn ut som jobben min som kundebehandler. Arbeidet mitt er til salgs for en slant penger og alle kan benytte seg av tjenestene mine bare de betaler (til arbeidsgiveren min). Jeg er nok heller ikke mer ettertraktet enn andre kundebehandlere, selv om jeg også har noen mer eller mindre faste kunder. Jeg må likevel innrømme at jeg selger kroppen min, vanligvis i 7 - 9 timer av gangen, og da gjør jeg det kundene ber om (men riktignok har de foreløpig ikke bedt om sex). Jeg har imidlertid ikke den friheten som en prostituert har, for jeg risikerer å miste jobben hvis jeg nekter å betjene enkelte kunder. De fleste jenter liker sex. Mange av dere er attraktive og har sex relativt ofte. Som Zepticon sier, så er det fornuftig å ta betalt for noe man uansett gjør, så sant man har muligheten til det. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Trur ærlig talt ikke jeg hadde brydd meg. Jeg tar ikke sex så høytidelig. Jeg har stor forståelse for at unge attraktive jenter tar seg betalt for sex. Jævlig bra betalt for veldig lite jobb. Man må jo nesten være dum for å ikke selge kroppen sin. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Nåja, det er bel å gå litt langt? Det handler vel om hva man er komfortabel med og hva man vil. De aller fleste vil vel ikke gjøre det? Man er ikke dum av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå