Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner jobben min som eskorte [har kjæreste]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videre undrer jeg på hva i all verden det er å savne med å være ett menneske til salgs for en slant penger og som "alle" kan ligge med bare de betaler. (Eller hadde du standarder?")

Det at du var flink er jo liksom ingen unnskyldning. Du har jo fremdeles sex? Du er jo fremdeles flink med den nye kjæresten.

 

Siden du virker fornuftig nok til ikke å bedra kjæresten så får du nesten bare leve med savnet av å være ettertraktet? Du var nok ikke mer ettertraktet enn andre horer uansett. Det var vel bare blant ett par faste kunder. Nå er du ikke til salgs lengre. Det er bare å leve med det.

Man ofrer mye for noen man elsker, og enkelte ting må man tåle å savne livet ut.

 

Det høres i grunn ut som jobben min som kundebehandler. Arbeidet mitt er til salgs for en slant penger og alle kan benytte seg av tjenestene mine bare de betaler (til arbeidsgiveren min). Jeg er nok heller ikke mer ettertraktet enn andre kundebehandlere, selv om jeg også har noen mer eller mindre faste kunder. Jeg må likevel innrømme at jeg selger kroppen min, vanligvis i 7 - 9 timer av gangen, og da gjør jeg det kundene ber om (men riktignok har de foreløpig ikke bedt om sex). Jeg har imidlertid ikke den friheten som en prostituert har, for jeg risikerer å miste jobben hvis jeg nekter å betjene enkelte kunder.

 

De fleste jenter liker sex. Mange av dere er attraktive og har sex relativt ofte. Som Zepticon sier, så er det fornuftig å ta betalt for noe man uansett gjør, så sant man har muligheten til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...