Joachim_F Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Utviklerne har gitt ut mer informasjon om det Transport Tycoon-aktige spillet.Tjen deg søkkrik på transport i Train Fever Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det så veldig spennende ut. Har ikke fått med meg noe om det før nå. Takk Gamer.no Men fant ingen måte å følge utviklingen deres på. 1 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det så veldig spennende ut. Har ikke fått med meg noe om det før nå. Takk Gamer.no Men fant ingen måte å følge utviklingen deres på. Ah transport tycoon på Amiga!!! Dette er noe jeg kunne tenke meg å prøve sammen med de 2 eldste krekene. Om ikke annet burde vi ha en "følg spillet" på Gamer 3 Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Newsletterpåmelding på førstesiden av http://www.train-fever.com E-post er gammel teknologi, men det virker fortsatt :-) 1 Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Newsletterpåmelding på førstesiden av http://www.train-fever.com E-post er gammel teknologi, men det virker fortsatt :-) Takk så meget. Har meldt meg på. Fortrekker twitter for slikt, men men.. smak og behag. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ah transport tycoon på Amiga!!! Transport Tycoon kom aldri ut på Amiga, men Railroad Tycoon fra Sid Meier gjorde. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Håper det klarer å følge opp arven etter transport tycoon. Eller i det miste komme nær det. Har venta lenge på en moderne versjon Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har ikke tall på hvor mange timer som kan avskrives på klassikkeren TTD så håper på en god sim her Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Håper det klarer å følge opp arven etter transport tycoon. Eller i det miste komme nær det. Har venta lenge på en moderne versjon Farlig å legge seg for tett opptil også. Hoppe etter Wirkola. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Den skal gis ut Q2 2014.. Det er hvertfall datoen de sikter seg på (Ifølge kommentarpost fra utvikler 2.Mars-2013) Lenke til kommentar
G Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Veldig realistisk røyk fra pipa på det lokomotivet må jeg si. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ah transport tycoon på Amiga!!! Transport Tycoon kom aldri ut på Amiga, men Railroad Tycoon fra Sid Meier gjorde. Sorry, skrev feil Aldri spillt Transport Tycoon, så skjønner ikke hvorfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå