Gintoki Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor kan jeg kjøpe en grei digital vegg klokke fra norsk nettbutikk?For er litt lei av å ikke kunne se opp når jeg ser på film å se hva klokka er isteden for å dra hue mot pc skjermen eller flekke opp mobilen (er ikke noe glad i armbånds klokker da dem forstyrrer under gaming) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva med å ta av armbåndsuret når du setter deg ned ved PC-en? Setter du på en NATO-reim er det mye lettere å spille med klokka Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er mye lettere å finne analoge veggur enn digitale. Men hvorfor ikke dra til Clas Ohlson eller Biltema og kjøpe en prosjektorklokke, så får du tiden i røde tall på veggen eller i taket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Merk at man må på noen av prosjektorklokkene trykke på en knapp for å få de til å lyse i et par sekunder. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Ja, men jeg vil ikke ha en prosjektor klokke da man Maa aktivere den med en Knapp. Er en digital veggklokke noe som gaar paa batterier jeg vil ha. Aa ja, jet vet at analoge er mer av, men jeg klarer ikke tikkelyden. Endret 15. mars 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Har selv en projektorklokke som projiserer bildet på veggen/taket kontinuerlig UTEN aktivering ved trykk på knapp... såe... Fikk den fra Clasern i sin tid. Glitrende for mørke rom. Endret 15. mars 2014 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Jepp, hvor kan jeg kjope en slik I dag? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jepp, hvor kan jeg kjope en slik I dag? Sjekket bruksanvisningen på et par stykker på Clas' nettsted. Så lenge de drives fra strømnettet med batterieleiminator, projiserer de kontinuerlig (men kan skrus av). Bruker man dem derimot som batteridrevet vekkerklokke, så projiserer de ikke. Så jeg spør heller motsatt: Hvor får man kjøpt prosjektorklokker som projiserer bare mens man holder nede en knapp? Det har jeg aldri vært borte i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå