Tjuls Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 er det noen som vet om et program som gjør dette ? eller noen som har tips om hvordan jeg kan finne dette? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du kan bruke kalkulatoren som følger med Windows. Dersom den står i Scientific-modus, kan du konvertere mellom desimal, binær, heksadesimal og oktal. Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 men det virka litt komplisert.. kan du f.eks. skrive inn 129 og få vite at det er 10000001? og omvendt? Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du må for all del ha husket å slå på at kalkulatoren skal være "vitenskapelig", ikke standard. Når den står på vitenskapelig er det bare å skifte mellom binære og desimal tall (og hexadesimale (?)) Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 ja jeg har husket det.. den står på vitenskaplig men jeg får ikke gjort om ett vanlig tall til binært og omvendt.. skjønner det ikke helt.. : Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 nvm. jeg fant det ut takk for tipset Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei. Er ikke helt sikker på om det er noe sånt du mener, men legger ut linken så kan du ta en titt. http://nickciske.com/tools/binary.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå