Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Jamaican Black Castor Oil

lion33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernet sitat av slettet innlegg.

Er den bra ? Du skjønner jeg er en gutt på 20 år, føler at hår festet har blitt tynt, brukte vanlige mat olje i et par dager , man kjøper i butikken tror det hjalp fordi nå kan jeg legge håret på høyre siden , men ikke på venstre eller i midten da ser det veldig dårlig ut. Takk for svar :) prøver å finne en som er bra for håret, har hørt om at den oljen jeg prøver å finne er veldig bra håper noen vet noe om det. Har lest litt rundt og tror den ville vært noe for meg.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Er den bra ? Du skjønner jeg er en gutt på 20 år, føler at hår festet har blitt tynt, brukte vanlige mat olje i et par dager , man kjøper i butikken tror det hjalp fordi nå kan jeg legge håret på høyre siden , men ikke på venstre eller i midten da ser det veldig dårlig ut. Takk for svar :) prøver å finne en som er bra for håret, har hørt om at den oljen jeg prøver å finne er veldig bra håper noen vet noe om det. Har lest litt rundt og tror den ville vært noe for meg.

Olje hjelper ikke mot hårtap dessverre..... Vær forsiktig med å ha dette på hodebunnen, det kan forverre situasjonen. Hvis hodebunnen ikke får luft slipper den hår.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Olje hjelper ikke mot hårtap dessverre..... Vær forsiktig med å ha dette på hodebunnen, det kan forverre situasjonen. Hvis hodebunnen ikke får luft slipper den hår.

Jeg føler at håret har blitt tykkere etter bruk av olje, pluss at det gjør håret finere.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...