Mladic Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Brillestengene bøyer seg utover når jeg tar på brillene. I tillegg lager jerndelen i kantan av brillene lyd når brillestengene utvider seg. Er brillene for små eller er dette naturlig? Disse er for øvrig helt nye og str. 47mm, men jeg bruker vanligvis str. 49mm. Lenke til kommentar
Linse Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Det kan se ut som stengene er bøyd litt for mye inn mot hodet i enden der ja. Klemmer det inn mot hodet bak ørene? Hvis det ikke gjør det, kan de godt være sånn. Men dersom det klemmer bør du få de bøyd litt utover. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det kan se ut som stengene er bøyd litt for mye inn mot hodet i enden der ja. Klemmer det inn mot hodet bak ørene? Hvis det ikke gjør det, kan de godt være sånn. Men dersom det klemmer bør du få de bøyd litt utover. Jeg føler ikke at stengene klemmer noe veldig, det er i hvert fall ikke ubehagelig. Jeg har prøvd tre forskjellige innfatninger, og alle tre "klemmer" like mye. Lenke til kommentar
Linse Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Hvis de holder seg på plass/ikke glir ned, og det ikke er ubehagelig trenger du ikke gjøre noe Hvilken nettside er det du bestiller fra? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 De glir ned på nesen. Men er ikke det fordi stengene på baksiden ikke er bøyd nok? Jeg bestile brillene fra http://www.designerglassesboutique.co.uk Lenke til kommentar
Linse Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 De glir ned på nesen. Men er ikke det fordi stengene på baksiden ikke er bøyd nok? Mest sannsynlig ja. Det er som sagt noe du kan få justert gratis hos de fleste optikere. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Dersom man tenker på å skaffe hybel i Kongsberg kan det være en ide å sette inn annonse i lokalavisa: Laagendalsposten. Muligens litt i tidligste laget enda da 1 Lenke til kommentar
Linse Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Nærmer seg søknadsfrist nå - noen som har tenkt å bli optiker? Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nærmer seg søknadsfrist nå - noen som har tenkt å bli optiker? Ja selvfølgelig Er du ferdig utdannet? Eller studerer du fortsatt? Hva syns du så langt? Dersom man tenker på å skaffe hybel i Kongsberg kan det være en ide å sette inn annonse i lokalavisa: Laagendalsposten. Muligens litt i tidligste laget enda da Tusen takk, studerer du optometri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå