Gå til innhold

Optometri- og optikercafé

Linse

Anbefalte innlegg

Brillestengene bøyer seg utover når jeg tar på brillene. I tillegg lager jerndelen i kantan av brillene lyd når brillestengene utvider seg. Er brillene for små eller er dette naturlig? Disse er for øvrig helt nye og str. 47mm, men jeg bruker vanligvis str. 49mm.

XUEvc00.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som stengene er bøyd litt for mye inn mot hodet i enden der ja. Klemmer det inn mot hodet bak ørene? Hvis det ikke gjør det, kan de godt være sånn. Men dersom det klemmer bør du få de bøyd litt utover.

Lenke til kommentar

Det kan se ut som stengene er bøyd litt for mye inn mot hodet i enden der ja. Klemmer det inn mot hodet bak ørene? Hvis det ikke gjør det, kan de godt være sånn. Men dersom det klemmer bør du få de bøyd litt utover.

Jeg føler ikke at stengene klemmer noe veldig, det er i hvert fall ikke ubehagelig. Jeg har prøvd tre forskjellige innfatninger, og alle tre "klemmer" like mye.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nærmer seg søknadsfrist nå - noen som har tenkt å bli optiker? :)

Ja selvfølgelig :D Er du ferdig utdannet? Eller studerer du fortsatt? Hva syns du så langt? :D

Dersom man tenker på å skaffe hybel i Kongsberg kan det være en ide å sette inn annonse i lokalavisa: Laagendalsposten. Muligens litt i tidligste laget enda da :p

Tusen takk, studerer du optometri? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...