hocky1 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei jeg har et problem via at jeg har hatt to pcer og og en i familien har den andre nå, han ringer meg ang at han kan se det jeg har på loggen og hva jeg er ute etter. hvordan kan jeg fikse dette. Jeg vil ha min buffer og logg bare på min pc, er det slik at han må restarte pc-en sin eller hva? HJELP Lenke til kommentar
Enka Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilke logg/buffer snakker du om? Lenke til kommentar
hocky1 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Hvilke logg/buffer snakker du om? det jeg snakker om er at sikkert nå kan han se at jeg er inne på diskusjon skriver dette, Han kan se mine passord og hva jeg går inn på. jeg ønsker hjelp med å kvitte meg med dette Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Regner med at du bruker chrome eller firefox og at du er logget på slik at disse synkroniseres. Lenke til kommentar
hocky1 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Regner med at du bruker chrome eller firefox og at du er logget på slik at disse synkroniseres. har du noen tips eller? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Regner med at du bruker chrome eller firefox og at du er logget på slik at disse synkroniseres. har du noen tips eller? Hvis det f.eks er Chrome så går du på menyen og logger ut derifra, der kan du også slette lagrede passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå