Quarrian Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei. Kjøpte meg et par Sennheiser momentum i dag og har prøvd den i flere telefoner. I min telefon som er en Samsung S3 fungerer de relativt dårlig. syns lyden er flat og kjedelig. Jeg prøvde dem i Iphonen til min søster og da ble det litt bedre. Hvordan får jeg bedre lyd i min Samsung S3? Har lest litt om forsterkere, men jeg er ikke veldig flink på område. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har du kjennskap til/høyrt om rooting? S3 har ein veldig god lydchip som kan utnyttast til det fulle dersom ein installerer ein modifikasjon frå xda-developers. Lenke til kommentar
Quarrian Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Har du kjennskap til/høyrt om rooting? S3 har ein veldig god lydchip som kan utnyttast til det fulle dersom ein installerer ein modifikasjon frå xda-developers. Jeg tror jeg vet hva det vil si. Men har ikke noe erfaring med det. Er det vanskelig å roote telefonen? Takk for raskt svar Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Det finnes også forsterkere til portable mp3 spillere (mobiler) Jeg har vurdert denne; http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:4790961 Men jeg aner ikke om den er verdt pengene. Endret 30. januar 2014 av InToRv Lenke til kommentar
Quarrian Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Det vil jo si at jeg kan bruke den på alle enheter. Men det fins jo mange forskellige bærbare forsterkere. Hvordan vet man hva man trenger? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Rooting er ikkje vanskelig, nei. Men det er kanskje lettare å kjøpe ein DAC. Ettersom momentum-ane er ganske lettdrivne, trenger du Ikkje forsterker. FiiO E7 kan kanskje vere noko å sjå på, den koster ca. 1000 kr. Lenke til kommentar
Quarrian Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Kjøpte meg i dag en FiiO E6 og det fungerer greit. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå