Gå til innhold

Mister tilkobling innemellom

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et ganske bra nett og har aldri hatt plager med dette før. Jeg sitter nå med kabel, men merker at jeg kan dette ut av netter(disconnecte en liten stund)

Syntes ikke dette var så dårlig resutlat på nettet så skjønner ikke hva som er galt :(

http://www.speedtest.net/my-result/3268531594

fikk nettopp ny ruter fra telenor så er ikke den det er noe galt med..

Noen som vet hva som er galt eller har noe tips til hva jeg kan gjøre for å få fikset dette eller gjord det bedre? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke akkurat kalle det noe spesielt bra nett, det du har... Og hastigheten din i seg selv har ingenting med problemene du opplever...

Hvordan vet du at det ikke er det nye multimodemet som er problemet?? Bare fordi det er nytt, betyr ikke at det fungerer 100%... Begynte problemene etter du fikk den nye Zyxelen? Hvordan er nettverket ditt koblet sammen? Andre routere eller bokser i nettet ditt?

Lenke til kommentar

Christain, vet at nette ikke er det beste, men det er det beste jeg kan få i forhold til hvor jeg bor og jeg hadde ikke problem med dette før. Nå klarer jeg ikke å spille spill uten at jeg detter ut. Får også en gul trekant på oppgave linjen der internettet er.. Prøver å feilsøke, men det blir ok før den klarer å gjøre noe. Så vet ikke stort om hva det er som er galt.

Vi har nå en ZyXel p8702N som vi fikk dagen før jeg laget denne posten.

Vi har kun en kombinert Adsl motaker og ruter

Lenke til kommentar

Holder en finger på Zyxelen jeg... Virker som det er problemer med den nye boksen, er mange som klager over mer eller mindre de samme type problemene som du opplever... Forhåpentligvis så er dette ting som fremtidlige firmwareversjoner vil fikse opp i...

Hvis du har den game boksen din enda, så koble opp den igjen og se om ting går tilbake til normalen... Så får du heller bruke den inntil videre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...