memberid-323818 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har listet opp riggen min i flere butikker og av cdon, netonnet, supersmart, komplett, digitalimpuls og multicom, ble dustin billigst samlet. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hadde bare varen jeg kjøpte vert på komplett, så hadee jeg seff aldri kjøpt fra digital impuls Servicen på komplett.no er 10 ganger bedre enn digital impuls Av alle produktene jeg har kjøpt, så var det bare 1 vare som blir litt til og fra med pga skade. Min erfaring: Komplett: Masse klabb og babb, tok en måned før jeg hadde pengene! Digital Impuls, hadde nytt produkt/gavekort dagen etter!!!! Har listet opp riggen min i flere butikker og av cdon, netonnet, supersmart, komplett, digitalimpuls og multicom, ble dustin billigst samlet. Ja, dustin ligger også LAAAANGT forran komplett Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Dustin er bedre enn komplett når det gjelder pris, men service er noe annet. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Dustin er konge! Jeg er trofast der gitt! Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja, men det som sjokket meg, var at de totalt med alle delene i kurven, var fortsatt dusrin billigst. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja, men det som sjokket meg, var at de totalt med alle delene i kurven, var fortsatt dusrin billigst. Det er ikke rart. Det er fordi de er best Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med.Jeg har inntrykket av at Supersmart lider av følger av at de er for små iforhold til Komplett. Og at Komplett er raskere osv. Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service!Kan det hende at du kanskje var uheldig, at dette ikke er vanlig med Komplett. Hvor mange ansatte, hendvendelser og samtaler tror du ikke de har hver dag? Har handlet mye hos Komplett, har vært litt i kontakt med kundeservice og har ingen negative opplevelser. Men samtidig så vet jeg at Komplett ikke er perfekte hver dag, og ikke alle er fornøyde. Å klare noe annet er veldig krevende for en bedrift med en sånn størrelse. Ble liksom litt for generaliserende. Greit nok at du har dårlig erfaring med dem, men det betyr ikke at det er representativt for alle. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med.Jeg har inntrykket av at Supersmart lider av følger av at de er for små iforhold til Komplett. Og at Komplett er raskere osv. Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service!Kan det hende at du kanskje var uheldig, at dette ikke er vanlig med Komplett. Hvor mange ansatte, hendvendelser og samtaler tror du ikke de har hver dag? Har handlet mye hos Komplett, har vært litt i kontakt med kundeservice og har ingen negative opplevelser. Men samtidig så vet jeg at Komplett ikke er perfekte hver dag, og ikke alle er fornøyde. Å klare noe annet er veldig krevende for en bedrift med en sånn størrelse. Ble liksom litt for generaliserende. Greit nok at du har dårlig erfaring med dem, men det betyr ikke at det er representativt for alle. En gang er greit nok, men 4 av 5 ganger? Nei takk, sier jeg! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Hos meg så skjer dårlige kjøp eller kundeservice fra komplett ca rundt 1 av 50 ganger 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) En gang er greit nok, men 4 av 5 ganger? Nei takk, sier jeg!Jeg forstår deg, men du har vært uheldig, fordi det er ikke vanlig at Komplett har dårlig service. Jeg kjenner ikke til saken heller, så kan ikke uttale meg om det. Men du bør ihvertfall klage, de har en egen e-post-adresse for dette ([email protected], hvis jeg husker riktig). Endret 1. februar 2014 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 En gang er greit nok, men 4 av 5 ganger? Nei takk, sier jeg!Jeg forstår deg, men du har vært uheldig, fordi det er ikke vanlig at Komplett har dårlig service. Jeg kjenner ikke til saken heller, så kan ikke uttale meg om det. Men du bør ihvertfall klage, de har en egen e-post-adresse for dette ([email protected], hvis jeg husker riktig). Ja, har hørt mange som har hatt god kundebehandling der, men det kommer etter min erfaring mye ann på saksbehandler... Men når det skal ta en mnd. å gi noen pengene tilbake for en laptop, og man da må fortsette å purre, da får man ikke lyst til å handle der mer... Eneste gangene jeg handler hos komplett, nå er dersom de har ett bra salg, eller at de har noe ingen andre har... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg har derimot en helt annen erfaring med komplett! Topp service hos meg! helt greie nå syns jeg da... 780Classy som jeg kjøpte for ca en uke siden, er nå på tilbud. Så jeg ringte men de ville ikke gi meg de 500kr som varen hadde blitt satt ned til jeg måtte bestille varen på nytt :/ Anyway før i tiden har de vært super, Men denne gangen var det dårlig håndtering av `Sitvasjonen` min. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Da det samme skjedde meg så fikk jeg de pengene tilbake som en kreditering Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja, har hørt mange som har hatt god kundebehandling der, men det kommer etter min erfaring mye ann på saksbehandler... Men når det skal ta en mnd. å gi noen pengene tilbake for en laptop, og man da må fortsette å purre, da får man ikke lyst til å handle der mer... Eneste gangene jeg handler hos komplett, nå er dersom de har ett bra salg, eller at de har noe ingen andre har... Komplett er oppskrytt, det er ingen tvil om, men om de har forverret seg, noe som det tyder på, det vet ikke jeg. Har ikke hamdlet der på flere år, det er grunnet deres høye priser, til tross for tilbudene. De har konkurrenter som etter min mening er minst like gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå