Gintoki Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg skal kjøpe en vare på enten digital impuls eller supersmart.noSupersmart har 20 spenn mindre i totalpris enn digital impulsMen hvem av de syns dere er best? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg har akkurat shoppet hos begge. Kjøpte mesteparten på supersmart fordi de har gratis tilkjøring på kveldstid for ordre over 4000,- .. Det jeg glemte å kjøpe kjøpte jeg hos digitalimpuls fordi jeg kan hente i butikken i sentrum. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Aha, men min vare er under 4000 Hvem av dem har best kundeservice?å hondtering av garanti/reklamasjon? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Digital Impuls eier, altså drifter Supersmart 2 Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville sagt bedre! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Du finner erfaringer på nettbutikker på prisguiden. Supersmart: https://prisguiden.no/butikker/supersmartno Digital Impuls: https://prisguiden.no/butikker/digitalimpulsno Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Har ingen erfaring med supersmart, men digitalimpuls er helt sjef. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Supersmart eies/drives som sagt av Digital Impuls. Selv har jeg benyttet supersmart til enkelte varer som få andre butikker har hatt. Hatt noe feilleveringer, og de er svært trege til å svare på mail/ordne opp. For min del er de et stykke under komplett/mpx/dustin på kundeservice ihvertfall. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Supersmart er trege på mail, men om du bruker chat så ordner de raskt opp og er veldig serviceinnstilt. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Bestillte fra digital impuls Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Veldig gode erfaringer med begge butikker. Spesielt Digitalimpuls! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har bestilt fra Supersmart et par ganger - de har da vært billigst. Ved feil på varen var de milevis etter Dustin på kundeservice i form av svartid (gikk dager mellom hvert svar i e-post korrespondansen). Ved samme pris foretrekker jeg Komplett/Dustin, men det skal ikke være mange kronene det er snakk om før jeg velger Supersmart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har bestilt en gang fra supersmart, Og det sto Digital Impuls på en lapp på varen. Så tror det er uansett hvor man handler. Hittil veldig fornøyd med supersmart iallefall Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg har handlet fra Supersmart selv, i tillegg til andre (som jeg bygget PC for). Bare god erfaring egentlig. Varene kom raskt, fikk raskt svar på chat, litt tregere svar på e-post (men ikke mer enn et par timer). Telefon har jeg også prøvd, ikke noe å si her. Og prisene er ganske gode, på de fleste ting er det omtrent billigest. Har ikke sjekket så mye priser nå i det siste, så vet ikke hvordan det er akkurat nå. Så ja, i bunn og grunn vet jeg sikkert at jeg kommer til å handle derfra flere ganger. Digital Impuls har jeg ikke erfaring med, så de kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Har bestilt en gang fra supersmart, Og det sto Digital Impuls på en lapp på varen. Så tror det er uansett hvor man handler. Hittil veldig fornøyd med supersmart iallefall Eneste forskjellen er hvem som drifter butikkene, tror jeg... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc? Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc? Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med. Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc? Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med. Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service! Hadde bare varen jeg kjøpte vert på komplett, så hadee jeg seff aldri kjøpt fra digital impuls Servicen på komplett.no er 10 ganger bedre enn digital impuls Av alle produktene jeg har kjøpt, så var det bare 1 vare som blir litt til og fra med pga skade. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har derimot en helt annen erfaring med komplett! Topp service hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå