Gå til innhold

Hvilke nettbutikk er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supersmart eies/drives som sagt av Digital Impuls.

Selv har jeg benyttet supersmart til enkelte varer som få andre butikker har hatt. Hatt noe feilleveringer, og de er svært trege til å svare på mail/ordne opp.

For min del er de et stykke under komplett/mpx/dustin på kundeservice ihvertfall.

Lenke til kommentar

Har bestilt fra Supersmart et par ganger - de har da vært billigst. Ved feil på varen var de milevis etter Dustin på kundeservice i form av svartid (gikk dager mellom hvert svar i e-post korrespondansen). Ved samme pris foretrekker jeg Komplett/Dustin, men det skal ikke være mange kronene det er snakk om før jeg velger Supersmart.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet fra Supersmart selv, i tillegg til andre (som jeg bygget PC for). Bare god erfaring egentlig.

Varene kom raskt, fikk raskt svar på chat, litt tregere svar på e-post (men ikke mer enn et par timer). Telefon har jeg også prøvd, ikke noe å si her.

Og prisene er ganske gode, på de fleste ting er det omtrent billigest. Har ikke sjekket så mye priser nå i det siste, så vet ikke hvordan det er akkurat nå.

Så ja, i bunn og grunn vet jeg sikkert at jeg kommer til å handle derfra flere ganger. Digital Impuls har jeg ikke erfaring med, så de kan jeg ikke si noe om.

Lenke til kommentar

Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc?

Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med.

Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service!

Lenke til kommentar

Er disse butikkene på linje med komplett og dustin på leveranse kundeservice etc?

Har erfaring i at supersmart har mye dårligere kundeservice enn f eks komplett. Komplett er supre, men dette digital impuls eller hva det het har jeg ingen erfaringer med.

Uff, komplett er den værste butikken jeg noen gang har brukt, spesiellt angående service!

Hadde bare varen jeg kjøpte vert på komplett, så hadee jeg seff aldri kjøpt fra digital impuls :p

Servicen på komplett.no er 10 ganger bedre enn digital impuls

Av alle produktene jeg har kjøpt, så var det bare 1 vare som blir litt til og fra med pga skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...