åneida Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei! Jeg har en Acer Aspire X3995, den begynner å bli et og et halvt år gammelt nå. Jeg har funnet ut (i ettertanke) at jeg vil ha litt mer kraft i pc'en min, men vet ikke om det er mulig å oppgradere GPU'en pga mangel på plass (er et veldig lite kabinett). Specs : Intel Core i5-3450 Nvidia GeForce GT630 6gb ddr3 Det jeg lurer på er om det finnes oppgraderingsmuligheter til denne pc'en ? Har søkt litt rundt på nettet, men finner ikke noe definitivt svar, pga jeg vet ikke om pc'en er laget for å ikke kunne oppgraderes eller ei. Setter veldig pris på alt av svar! På forhånd takk! Mvh Erik Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Nei den kan ikke oppgraderes Lenke til kommentar
åneida Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Så det er ikke mulig å bytte ut geforce gt 640 med f.eks radeon hd 7850 ? Lenke til kommentar
åneida Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 nei glem det. jeg så helt feil på en nettside, bare jeg som tuller. Tusen takk for svaret ! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 En måte å få raskere oppstart, alt reagerer raskere er å investere i en SSD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå