Tjohei Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hovedtyngden først blir å gi folk god hastighet til billig penge. Okay, sorry, jeg begynte nesten å tro at noen faktisk skulle klare å levere bredbånd til meg, også. Men det ser ut til at dere gjør som alle andre som kommer med ny teknologi. Større hastighet til de som allerede har bredbånd. Jeg driter i hastighet. ADSL er godt nok for meg, jeg har ikke behov for 10Mbit linje begge veier eller noe sånt. Men sånn blir det bare når ny teknologi kommer, melke mer penger der det er lettest å melke: I storbyene (Oslo). Når skal den nye teknologien komme oss på "landet" til gode...? Lenke til kommentar
xist- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 enig, jeg trenger ikke allverdens, jeg vil bare ha fastlinje/bredbånd uten å betale skjorta, men jeg kommer ikke til å se noe til det før jeg flytter. Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Akkurat samme her.... Har ikke Telenor mobil dekning her hvor jeg bor... BAre Netcom. Det som er så drit er at 1 mil unda der jeg bor finnes det masse bredbåndstilbud :: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå