AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 eller ville du foretrukket at hun holdt tyst? Anonymous poster hash: fb318...777 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ville absolutt ha visst det, men hadde nok dumpa henne etterpå. 5 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hadde gjerne visst det, men det betyr ikke noe for meg fra eller til. Sånt noe er meg revnende likegyldig. 5 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 En gang hore, alltid hore. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hore som i å ha dårlig rykte eller hore som i å ha tatt betalt for sex? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Hore som i å ha dårlig rykte eller hore som i å ha tatt betalt for sex? som i å ha tatt betalt for sex Anonymous poster hash: fb318...777 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) En gang hore, alltid hore. Vi alle begår dumme feilgrep. Folk forandrer seg. Et menneske har alltid sin egen historie. Jeg ville helt klart ha visst, men om jeg hadde dumpa henne blir et annet spørsmål. Det kommer vel veldig ann på situasjonen? Endret 29. januar 2014 av Hafti 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 I mitt tilfelle måtte det vært typen da. Tror ikke jeg hadde vært så superbegeistret, men om han var frisk og vi var veldig forelsket... Måtte nesten sett det an. Jeg hadde i alle fall likt å få vite om det og ikke tilfeldigvis få vite om det fordi vi traff en gammel kunde eller noe sånt - eller på grunn av googling eller whatever. Man kan jo ikke vite hva som var grunnen til at vedkommende gjorde det valget heller. Veldig vanskelig å si når man ikke er i situasjonen. 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nei, jeg ville foretrukket å bli fortalt av noen andre, tidligere kunder f.eks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Alle damer er enten horer eller sluts. De har enten sex for penger eller gratis. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Og det samme gjelder menn, så jeg ser ikke helt poenget. I praksis er vi alle horer, alle selger vi kroppen vår for å overleve. Noen selger den for tid, andre for kunnskap, og noen for et knull. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tvillingsjel Skrevet 29. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2014 Alle damer er enten horer eller sluts. De har enten sex for penger eller gratis. Det var veldig generaliserende. Forsåvidt enig med blured. Mannfolk har vel også sex enten for penger eller gratis. Å si at alle damer er horer eller sluts er ufint. Det vitner om dårlige kvinneholdninger. På den ene siden synes mange gutter at jenter SKAL spre bena og ha sex, på den andre siden synes de at jentene er horer eller sluts. Veldig bra... Jeg synes vi kan prøve å jobbe litt med fordommene våre, eller hva? 11 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) En gang hore, alltid hore. Hvor står det? Alle damer er enten horer eller sluts. De har enten sex for penger eller gratis. Du har erfaring, hører jeg..... Men det er det dummeste utsagnet jeg noen gang har hørt. Sier vel mer om deg, enn om damene. Endret 29. januar 2014 av Knut A. 6 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 En gang hore, alltid hore. Hvor står det? Alle damer er enten horer eller sluts. De har enten sex for penger eller gratis. Du har erfaring, hører jeg..... Men det er det dummeste utsagnet jeg noen gang har hørt. Sier vel mer om deg, enn om damene. En gang fordomsfull, alltid fordomsfull. 6 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 En gang fordomsfull, alltid fordomsfull. Nemlig. Er vel det det står på. 5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Ville helt klart ønsket å vite om det. Tror ikke det hadde påvirket forholdet nevneverdig, har man funnet et menneske man liker godt, så skal det vel ikke stå på det? Noen gutter er så pripne på jenters vegne. Endret 29. januar 2014 av Aiven 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det var veldig generaliserende. Forsåvidt enig med blured. Mannfolk har vel også sex enten for penger eller gratis. Å si at alle damer er horer eller sluts er ufint. Det vitner om dårlige kvinneholdninger. På den ene siden synes mange gutter at jenter SKAL spre bena og ha sex, på den andre siden synes de at jentene er horer eller sluts. Veldig bra... Jeg synes vi kan prøve å jobbe litt med fordommene våre, eller hva? Tror heller du bør jobbe med å ikke være så nærtagende. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Det var veldig generaliserende. Forsåvidt enig med blured. Mannfolk har vel også sex enten for penger eller gratis. Å si at alle damer er horer eller sluts er ufint. Det vitner om dårlige kvinneholdninger. På den ene siden synes mange gutter at jenter SKAL spre bena og ha sex, på den andre siden synes de at jentene er horer eller sluts. Veldig bra... Jeg synes vi kan prøve å jobbe litt med fordommene våre, eller hva? Tror heller du bør jobbe med å ikke være så nærtagende. Du fikk vel strengt talt et mer saklig svar enn du fortjente. Fint du klager allikevel da. 8 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Tror heller du bør jobbe med å ikke være så nærtagende. Og du bør vel heller finne deg et annet forum å trolle på. 3 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Om jeg fant ut at en eventuell kjæreste av meg hadde vært mannehore (=prostituert) tidligere, da vet jeg helt ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert. Noe i meg sier at jeg ville vite om det, siden jeg normalt sett ikke kan se for meg at jeg ville tiltrekkes mennesker som frivillig gjør sånt. Ufrivillig er jo en annen sak, men det er dog ikke så sannsynlig. Men ja, konklusjonen er vel den at jeg ville vite om det.. Hadde vel hatt noen spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå