bendikkarlsen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg har en hp pavilion g6 og jeg lurer på om den vil kjøre black ops 2 uten lagg hvis jeg setter ned litt på statsa og sånt. Fra før av kjører den Cod Modern Warfare og world at war fint. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Du vil nok kunne kjøre det, ja. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Ok takk Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg har en HP Pavilion G6 og den kjører ikke BO2, GTA IV osv.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Greit at folk stort sett kan google modellen, finne specs og sammenlikne med systemkrav, men det hjelper kanskje om du er litt mer spesifikk med hardware selv. Hvis du er usikker kan du få vite ganske mye om du skriver "dxdiag" i "Kjør..."-vinduet. Lenke til kommentar
Nemaless Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg hadde en Toshiba med amd apu 4 kjerner på 1,5 ghz og amd 8550 grafikk kort, kjørte black ops 2 på akseptabelt grafikkinnstilling og 1,3k oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå