Øystein.F. Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Square Enix byr på ei noko uortodoks oppvarming til det neste kapittelet i serien.Sjå Final Fantasy XIII i pixelform Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Haha så dette for en stund siden. Holder på og spiller FF 6 på Vita. Legg merke til når man kommer til FF XIII-2 og plutselig forstår man ikke en dritt av historien. Most confusing shit ever! Men genial video. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Nei nå må jeg ta å få igjennomført dette spillet. Startet for 4 år siden men fikk så mange sterke minner fra når jeg hadde spilt final fantasy 12 et par år før så jeg klarte ikke mer, nå har jeg akkurat kjøpt spillet på nytt igjen i tilleg til toeren. Det jeg savner fra der er åpen verden slik som på 12eren Jøye meg så nostalgisk jeg ble når jeg så det klippet, tok meg rett tilbake til 90 tallet og barndommen min, husker så godt de spillene jeg spilte på snes som for eksempel magica quest starring mickey mouse, a link to the past, donkey kong country, super mario world og masse annet. Savner barndommen Endret 29. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Den videoen var fantastisk! =) Og syntes XIII-2 var bra spill, men hele historien har blitt "noe" rar Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Dette er en fantastisk trailer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå